Gjest Vinterbrud <3 Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 http://www.stylemepretty.com/2008/12/16/wi...ing-wonderland/ Synes dette sjalet var så utrolig fint og skulle gjerne hatt tak i noe liknende. Vi skal gifte oss i januar så noe varmt til å ha over skuldrene er virkelig nødvendig Men jeg liker ikke så godt de vanlige brudecapene.
Christal Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 http://www.stylemepretty.com/2008/12/16/wi...ing-wonderland/ Synes dette sjalet var så utrolig fint og skulle gjerne hatt tak i noe liknende. Vi skal gifte oss i januar så noe varmt til å ha over skuldrene er virkelig nødvendig Men jeg liker ikke så godt de vanlige brudecapene. Vakkert vinterbryllup og det sjalet var jo bare helt nydelig :rødme: Du kjenner ikke noen som er flinke til å strikke? Såg på siden at det stod: {She found the vintage stole at a thrift shop.} så da er det nok ikke så enkelt å få tak i slik på vanlig butikk. Håper du får tak i noe lignende for det var helt nydelig.
Coriander Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Vinterbryllup, sukk :rødme: Og nydelig, nydelig sjal!!! Før bryllupet mitt trålet jeg gjennom Etsy og mener å huske at det var masse sjal der, du får nesten bare lete. Ta en titt her Kjenner du ingen som er veldig strikkekyndige som kan strikke noe lignende?
Gjest lyspæra Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Du kan tove noe lignende ved å kjøpe ferdigkaret ull og legge den i rutemønster i sjalform og rulle det inn i et håndklede og kjøre det i vaskemaskinen. Tov noen ekstra remser og sy dem sammen til roser og sy de på
Gjest Pippelipp Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Det var et aldeles nydelig sjal!
Gjest Vinterbrud <3 Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Tusen takk for svar alle sammen Ja jeg ble helt forelsket i det sjalet, syntes det var så spesielt og fint. Kunne jo kanskje fått min kjæres bestemor til å strikke eller hekle noe liknende til meg, hun er jo en racer med strikkepinnene takk for tips!
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Det ser ut som "knitted mink" og er def costly!
Celestine Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 Syntes også det så ut som pels ja, og er sikkert grisedyrt. Men noe lignende i strikk hadde sikkert vært kjempefint også! Jeg hadde samme problem i fjor, da vi giftet oss i november. Undersøkte en del, men fant bare lange caper (som jeg ikke er noen fan av) eller mindre pelscaper. Jeg endte opp med en liten cape i kaninpels som jeg kjøpte på brudesalongen (var ikke så dyr). Hadde også lange hansker. Men jeg var så gira på bryllupsdagen at jeg ikke frøs et øyeblikk... :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #9 Skrevet 10. desember 2009 http://www.stylemepretty.com/2008/12/16/wi...ing-wonderland/ Synes dette sjalet var så utrolig fint og skulle gjerne hatt tak i noe liknende. Vi skal gifte oss i januar så noe varmt til å ha over skuldrene er virkelig nødvendig Men jeg liker ikke så godt de vanlige brudecapene. Helt nydelig sjal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå