VesleBråka Skrevet 22. august 2003 #1 Del Skrevet 22. august 2003 Dagens morsomste nyhet: Enrique Iglesias har fjernet bamsen på kinnet. MUAHAHAHAHAHAHAH - vi har ledd av hvert bilde vi har sett av ham i over ett år - han har alltid tilfeldigvis venstre side snudd mot kamera, eller hånda tenksomt over kinnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. august 2003 #2 Del Skrevet 22. august 2003 På tide! Føflekker og vorter i ansiktet er så innmari lite lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 23. august 2003 #3 Del Skrevet 23. august 2003 På tide ja.....har ikke sett så mye på TV så jeg har ikke lagt merke til at han har prøvd å skjule det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 23. august 2003 #4 Del Skrevet 23. august 2003 Han har vel hatt mulighet til å fjerne denne før hvis han synes det var så ille? Trodde det var et varemerke for han jeg, ble jo "in" med skjønnhetsflekk i ansiktet etter at Cindy Crawford lanserte sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. august 2003 #5 Del Skrevet 23. august 2003 Hmmm le av andres "feil" :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. august 2003 #6 Del Skrevet 23. august 2003 Med eller uten..... liker han like lite uansett, jeg!! Han er altfor glatt, ekkel og kvalm for min smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. august 2003 #7 Del Skrevet 23. august 2003 har ikke lagt merke til at den var der en gang jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 23. august 2003 #8 Del Skrevet 23. august 2003 Hmmmm... tro om dette skyldes MTV Awards?? Han som ledet showet gjorde nemlig en parodi på de mest kjente stjernene, og føflekken var LITT større i parodien, kan man si Inglesias satt på førte rad og så ut som om han ønsket å synke ned i gulvet.. Men føflekker er da regnet som sexy, eller? Trodde alle jenter drømte om en liten en over overleppa, jeg. Er vel ellers enig med care at det ikke er pent å le av andres feil. dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 23. august 2003 #9 Del Skrevet 23. august 2003 Har jeg gått glipp av en kjendis-nyhet nå igjen? Dette skjedde aldri da jeg leste Se og Hør... Men har han virkelig fjernet et særtrekk? Hm.. for en tulling. Er jo bare søtt med en liten skjønnhetsflekk. Men, men. Om jeg hadde hatt like mye penger som han og vært like mye avbildet i blader som han, så hadde vel gjerne jeg gjort det samme. Hadde nok fikset litt både her og der, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. august 2003 #10 Del Skrevet 23. august 2003 Spør du meg, så var det jammen på tide. Men hvis han hadde komplekser for den, hvorfor i himmelens navn fjernet han den ikke før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. august 2003 #11 Del Skrevet 25. august 2003 Synes det er sjarmerende med skjønnhetsflekker jeg! Har en selv, faktisk, og det eneste som irriterer meg er at det en gang i måneden eller noe sånn, vokser et hår ut av den som jeg må nappe vekk og det er vondt! Å latterliggjøre folk pga det er uansett tåpelig, barnslig og vitner om umodenhet. Det er ansiktet til folk dere snakker om folkens, jeg synes de selv må få bestemme hva som skal være i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 26. august 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 26. august 2003 Trøste og bære.. Grunnen til at vi har ledd, er at kjæresten min har ca. likedan - men driver ikke og skjuler den ved å pønske ut hvilken side skal være mot kamera osv. DET er nemlig å ta seg selv veldig høytidelig. Enrique burde lære litt av Kongen, han ler jeg ikke av. M.a.o vi ler ikke av skavanker, men holdninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 26. august 2003 #13 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg har ikke engasjert meg så mye over den der, jeg. Men kan det ikke tenkes at han har fjerna den av medisinske grunner? Fare for hudkreft? Ikke at det er nøye, det er hans tryne til å omarrangere som han vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 26. august 2003 #14 Del Skrevet 26. august 2003 Trodde han hadde "lagd" den selv, jeg. Eller rettere sagt stylisten/sminkøren hans. Dersom han hadde plagdes med den, tipper jeg den hadde blitt fjernet lenge før han ble vist på noen scene. Men det er litt morsomt, dette med holdninger; Mariah Carey synes visst at hennes venstre del av ansiktet er så stygt. Nå ville jeg ikke trodd på det sånn uten videre, men etter å ha studert henne litt, så er det påfallende ofte en skjult venstre side, og fokus på høyre. Hva man kan engasjere seg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. august 2003 #15 Del Skrevet 26. august 2003 Synes det var litt stilig med den flekken jeg, men det kan jo være medisinske årsaker også da.. Fikk også en dårlig følelse av å se han bli gjort narr av på MTV showet.Så ikke ut som han likte det nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2003 #16 Del Skrevet 26. august 2003 Fikk også en dårlig følelse av å se han bli gjort narr av på MTV showet.Så ikke ut som han likte det nei.. Synes det er stygt gjort å gjøre narr av sånne ting (billig humor).. :cry: Store føflekker i ansiktet er stygt! Synes Cindy Crawford sin er grusom også!!...(Det vekser jo svarte hår ut av de også...uffrr..) :-? Synes det er bra Enrique-boy fjernet sin...Det hadde jeg også gjort hadde jeg hatt en! (I austin powers 3 har de også en sånn føflekk..moooole!) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 27. august 2003 #17 Del Skrevet 27. august 2003 Har lenge lurt på hvorfor han ikke har fjernet den, så det var egentlig på tide, synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå