Yvonne86 Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Ikke noe diskusjon eller spørsmål, må bare få ut litt gledesrus :D Dette blir første julen i min nye leilighet Og jeg gleder meg som et barn! Har kjøpt masse julestæsj, som skal opp til søndagen Jeg gleder meg til å bake, vaske, tenne røkelse, drikke gløgg, spise masse god mat, gi bort gaver til venner og familie, sende julekort, se alle julelysene i vinduene! blir helt fantastisk Til og med katten skal bli julefin Håper alle får en kjempefin jul, kos dere med deres nærmeste og ikke glem at julen er mye mer enn stress og innkjøp
leirbål Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Dette var et ordentlig koselig innlegg. Kos deg masse med julepynting i ny leilighet.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 Ja til flere hyggelige innlegg! Jeg har som tradisjon å bruke første søndag i advent til å pynte til jul Da hiver jeg ut gubben ,som ikke liker jul like godt som jeg. Da strever jeg med svære pappesker som skal opp av kjelleren. jeg finner frem yndlingsjulecd`n og røkelsen og fyrer i vei. Jeg vasker og styrer og det er den eneste dagen i hele året hvor jeg synes at det er helt flott å være husmor og ha vaskejobben! Julegløggen varmes og baker oppi alt sammen noen pepperkaker bare for luktas skyld. Ja.... til julekos!!
Gjest Miam Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Her slenger jeg meg på! For et koselig innlegg Gleder meg også masse til jul! Synes det bare er noe helt spesielt med jula! De aller, aller fleste er ekstra snille og alle gjør litt ekstra for at alle skal ha det fint og koselig Pynten, LUKTENE, spesielt nyoppsatt juletre, oh my, da er jeg i ekstase! Bare å sitte å sniffe inn lukta av juletre, haha, hørtes ut som den narkissetningen Også stå opp dagen etter vi pyntet treet, og se det når det er litt mørkt ute, fylt med lys og kuler! Åh Gaver og mat er liksom bare en liten del! Men jeg synes det er kjempegøy å se hva andre får, og spesielt om de liker gaven jeg gir, det er veldig moro
miss_pretty Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Så flott at dere gleder dere! Det gjør jeg også, veldig! Henge opp julestjernen i vinduet! Se på alle pakkene (jeg og mannen har adventskalender til hverandre), finne fra juleserviset! Ja ALT er kos!! Ha en fin førjulstid!!
kamela Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Hyggelig lesning! God deg med juleforberedelsene
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Ja jeg må si meg enig, gleder meg veldig til jul! Denne advent og jula blir ekstra spesiell for meg siden jeg venter mitt første barn i slutten av desember og har permisjon heeele adventstiden Gjett om jeg skal kose meg !!! God førjulstid alle sammen
pusla Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 Hurra for å glede seg over førjuls- og juletida Jeg gleder meg også stort; i år som tidligere år Det blir tredje jula vi har i stort hus og det er utrolig morsomt å pynte her. Masse plass og litt nytt hvert år I år har jeg fått tak i røde panelgardiner til stua og gleder meg stort til å henge dem opp. Også gleder jeg meg stort til å begynne bakinga og konfektlaginga Jeg digger å pusle på kjøkkenet før jul også lukter det så godt av julekrydderne. Så ja, vi er flere som gleder oss stort
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #9 Skrevet 27. november 2009 Jeg leter frem julepynten as we speak! MOOOOOROOOO :D :D :D
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #10 Skrevet 28. november 2009 Koselig lesing fra alle som GLEDER seg veldig til alt som har med jul og gjøre, jeg gjør også det, men samtidig sender jeg en tanke til alle de som sliter ekstra nå før jul med og ikke greie alt det en forventer en skal grei , hverken økonomisk eller helsemessig. Send en tanke til dem også!!!! GOD JUL TIL DERE ALLE !!!!!!
leirbål Skrevet 29. november 2009 #11 Skrevet 29. november 2009 Koselig lesing fra alle som GLEDER seg veldig til alt som har med jul og gjøre, jeg gjør også det, men samtidig sender jeg en tanke til alle de som sliter ekstra nå før jul med og ikke greie alt det en forventer en skal grei , hverken økonomisk eller helsemessig. Send en tanke til dem også!!!! GOD JUL TIL DERE ALLE !!!!!! Og en god til alle de som er ensomme, eller skal tilbringe julen med noen som f.eks. drikker for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå