Gå til innhold

får orgasme av å klemme på magen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mariann_*
Skrevet

Hvis jeg klemmer på magen ca 5 cm over der hvor bekkenbenet stopper kommer jeg på oversiden av g-punktet mitt, og det er dødsdigg å klemme der. Og når jeg gjør det samtidig som g-punktet blir stimulert av penis/fingre/etc får jeg orgasme nesten med en gang. Er dette noe som er alment kjent?

Jeg oppdaget det litt tilfeldig, ved at sex alltid er mye deiligere når jeg må tisse, altså når blæra presser ned på g-punktet. (Er dette også alment kjent?) Det er sånn at jeg gjerne venter med å tisse, og passer på å drikke litt ekstra før sex bare for å få bedre sex :fnise:

Er det som jeg tror at det er g-punktet jeg stimulerer utenfra, eller er dette noe annet? Og kan jeg skade livmoren min ved å gjøre dette? Jeg klemmer veldig hardt noen ganger.

Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså det har jeg aldri hørt om, men det høres spennende ut!

Jeg har aldri møtt noen som syns det er digg å være tissetrengt når de har sex, og gjør ikke det selv heller for da klarer jeg ikke slappe av.. Men jeg skal absolutt prøve å presse på magen en gang, og se om det fungerer på meg og!

Skrevet

Akkurat det oppdaget jeg for et par år siden også (og jeg er 45 år!)

Det fungerer presis som TS beskriver, og gir ganske så intense orgasmer, spesielt i kombinasjon med pusteteknikk. Hårene reiser seg fra tærne og opp, og huden blir elektrisk hyperfølsom.

Har også lurt på om dette er allment kjent ..

Løp og prøv, jenter!!! :fnise:

Skrevet

For meg er det ihvertfall kjent. Men bare en mann jeg har møtt visste om det.

Om det er farlig vet jeg ikke. Gynekologen presser jo ganske hardt der selv, så kanskje man skal spør h*n. :P

Skrevet

Er det ikke kanskje a-punktet man treffer da? Det ligger jo veldig langt inn.

Skrevet

Når jeg onanerer presser jeg automatisk der, og da kommer jeg kjempefort. Ikke prøvd samtidig med penetrering. Må testes :)

Skrevet

Jeg pleier å presse der når jeg onanerer, men det funker bare hvis jeg er tissetrengt. :sjenert: Orgasmene blir mye sterkere, og veien mot orgasmen er også mye mer intens og deilig. Har gjort dette så lenge jeg kan huske, jeg ...

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg har erfaring med en dame hvor litt røff fingring og solid trykking på magen, rett over dotten, avstedkom voldsomme orgasmer med squirting herfra til evigheten. Moro var det, selv om hun hver eneste gang skammet seg litt og nærmest ba om unnskyldning for at vi måtte bruke to-tre aviser på gulvet foran henne.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Dette praktiserer jeg i blant også, og det gir jo utrolig deilige orgasmer. Anbefaler andre å prøve det ;)

Skrevet

Hvis jeg får g-punktet stimulert samtidig som jeg presser med hånden litt ned på magen, så kommer jeg mye lettere og mer intenst, ja.

Skrevet

Det er stimuli av a-punkt/deep spot.

Er ganske så fancy ;)

Skrevet

heiheeeeeeeeeei

jeg tror jeg har klart å lokalisere g-punktet mitt. dere som squirter av dere selv er heldige! er det noen som kan gi meg en punkt for punkt beskrivelse hvordan en kan lære seg å squirte? jeg kan forøvrig få orgasme kun ved penetrering, så jeg er veldig følsom:) men noe sprut har ikke forekommet enda!

å presse på magen har jeg ikke hørt om før, dette må prøves:)

Skrevet
Det er stimuli av a-punkt/deep spot.

Er ganske så fancy ;)

Ikke g-punktet?

Skrevet

Fant det ut ved en tilfeldighet mens jeg hvilte ene handa mi der i misjonærposisjon. Blei så sjokka at jeg hoppa av og tenkte hva var dette for noe, har jeg funnet det Holy GRAIL? Hun sa hun aldri hadde visst dette før og lurte på om jeg var en magiker av en eller annen slags sort. Da akten ble gjenopptatt fortsatte jeg å klemme litt forsiktig i området noe som resulterte i orgasme kort tid etterpå.

Tror ikke dette er allment kjent, og godt for meg er det :natti: .

Skrevet

:klø: Jøss, dette har jeg aldri hørt om, men det skal da for all del prøves :nigo:

Skrevet

Jeg har gjort det en stund nå, og det virker definitivt :lur:

Rett over skambenet ;)

Skrevet

Oi, dette har jeg ikke hørt om, men nå ble jeg veldig gira :ler: Er det slik for alle at det er bedre hvis man må tisse?

Skrevet
Ikke g-punktet?

Nei, G-punktet ligger mye nærmere inngangen til skjeden. Ved å presse ned på magen stimulerer du deepspot/a-punktet ;)

G-punktet er 4-6cm inn i skjeden, mens a-punktet ligger nesten i enden.

Skrevet
Oi, dette har jeg ikke hørt om, men nå ble jeg veldig gira :ler: Er det slik for alle at det er bedre hvis man må tisse?

For meg er det i hvert fall best om jeg må tisse. Men bare litt tissatrengt, blir det for mye føles det som om jeg dytter tisset ut, og det er litt turn-off. :fnise:

Skrevet

Jeg prøvde det, og det fungerte helt utrolig bra! Ikke hvis jeg er tissetrengt riktignok, men ellers. Takk for at du, kjære trådstarter startet nettopp denne tråden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...