Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Er det noen her som kan tipse meg om en god vannfast mascara. Når jeg sier god så mener jeg nødvendivis at den skal være god i forbindelse med bading, men at den gir wow vipper til fest. Har dere en å annbefale?
-littleme- Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Jeg liker MaxFactor False Lash Effect Mascara, men det betyr ikke at du kommer til å like den da...
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 YSL sin vannfaste mascara gir flotte vipper.
Gjest Heidie Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Jeg liker MaxFactor False Lash Effect Mascara, men det betyr ikke at du kommer til å like den da... Jeg liker også denne Satser på den til bryllupet
Vulpes Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 YSL sin vannfaste mascara gir flotte vipper. Jeg har YSL Everlong Waterproof Lengthening Waterproof Mascara, og synes den er elendig. Vippene blir helt vanlige, og jeg får mørke ringer under øynene av den selv når jeg holder meg langt unna vann...
Kamelia83 Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Jeg har YSL Everlong Waterproof Lengthening Waterproof Mascara, og synes den er elendig. Vippene blir helt vanlige, og jeg får mørke ringer under øynene av den selv når jeg holder meg langt unna vann... Jeg synes everlong er god :D Bruker den som hverdagsmascara. Den gir ikke wow-vipper, men klumper aldri, gir lange separerte vipper. Blir ikke svart under øynene av den heller. Pleier å være ganske kresen på mascara. Hehe
Lilandry Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Jeg liker MaxFactor False Lash Effect Mascara, men det betyr ikke at du kommer til å like den da... Jeg synst denne var ubrukelig jeg. Gav ikke noe volum eller lengre vipper i det hele tatt på meg, slet med å få på nok. Det er rart så ulike ting kan funke på oss!
Lisama Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 (endret) Er egentlig ikke tilhenger av vannfast maskara, men den eneste jeg har vært fornøyd med var Dior sin diorshow waterproof. Apropos maskara, noen som bruker YSL faux cils (?) og har merket at den smitter av fra tuppene på vippene? Altså, jeg får mørke flekker under øyenbrynet hvis noen skjønner. Endret 26. november 2009 av Lisama
Gjest w_gjest Skrevet 26. november 2009 #9 Skrevet 26. november 2009 Jeg bruker en mascara fra Imju som heter Fiberwig, som du fjerner veldig enkelt med varmt vann. Den inneholder små fiber som legger seg oppå dine egne vipper, og på den måten forlenger de. Mine vipper blir finest med denne hvis jeg bruker vippetang først, og det er lett å lage masse volum og lengde. Den krevde litt tid til å bli vant med, og man bør ikke ha for mye på kosten. Den anbefales absolutt, og vippene mine har aldri vært finere!
Kamelia83 Skrevet 26. november 2009 #10 Skrevet 26. november 2009 Jeg bruker en mascara fra Imju som heter Fiberwig, som du fjerner veldig enkelt med varmt vann. Den inneholder små fiber som legger seg oppå dine egne vipper, og på den måten forlenger de. Mine vipper blir finest med denne hvis jeg bruker vippetang først, og det er lett å lage masse volum og lengde. Den krevde litt tid til å bli vant med, og man bør ikke ha for mye på kosten. Den anbefales absolutt, og vippene mine har aldri vært finere! Hvor kjøper du denne?
Gjest w_gjest Skrevet 27. november 2009 #11 Skrevet 27. november 2009 Jeg har kjøpt Fiberwig på Kicks i Sverige, og den kostet rundt 150 SEK. Har ikke sett den i Norge, men det bør være mulig å kunne bestille den i utenlandske nettbutikker? :-)
Kamelia83 Skrevet 27. november 2009 #12 Skrevet 27. november 2009 De har den kanskje på Kicks i Norge og da? Skal sjekke det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå