Gjest Gjest_Guest_* Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Er det for sent å begynne å danse cha cha cha, rumba og sånt når man er over 20 år? Har sett på en sportsdanseklubb på nettet i nærheten av her jeg bor, men der står det opp til 17 år, som jeg har sett..
Gjest Diane Skrevet 26. november 2009 #2 Skrevet 26. november 2009 Hei! Jeg har danset alt fra klassisk og jazzisk ballett til sportsdans. Jeg vil anta at du ikke har intensjoner om å vinne EM, så jeg ville kastet meg ut i det, hvis jeg var deg. Dans er en utrolig morsom og variert aktivitet, som man får mye igjen for, i sosiale lag. Selv går jeg ikke på byen, men det er alltid morsomt å føle seg komfortabel på dansegulvet i brylluper etc. Jeg ville ringt til danseskolen for å høre om øvre aldersgrense er 17. Det vil forundre meg mye hvis de ikke har tilbud for damer over 18 også. I verste fall kan du joine 17-åringene? Jeg har danset sammen med folk som er både yngre og eldre enn meg, og tro meg, det er ikke noe man merker nevnverdig. Der og da har man stort sett fokus på seg selv og dansen. Lykke til, håper du finner ut av det. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå