Gå til innhold

Kjøpt meg Gram komfyr, og er SÅ misfornøyd!

Skogtussa

Anbefalte innlegg

For et par måneder siden kjøpte vi oss ny komfyr. Endte opp med denne, da den var på tilbud.

http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/ko...50V/gram-komfyr

Greia er bare den at vi begge to er skikkelig misfornøyde med den. Det tar en evighet å koke/lage mat på den, og hvis man er så uheldig å miste en ostebit eller lignende i stekeovnen når man steker pizza eller lignende, røyklegges hele leiligheten.

Joda, greit nok at den var billig, men jeg trodde virkelig ikke at kvaliteten kan skille så mye..

Savner den gamle komfyren min, jeg! :sur:

Andre erfaringer med Gram komfyrer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo alltids prøve deg på at komfyren ikke holder det den lover, og at du har betalt for et produkt du ikke har fått. Sjansen for at du kommer gjennom er vel liten, men det er verdt et forsøk.

Forresten, Elkjøp har jo 30 dagers returrett. Det er jo bare å levere tilbake med kvittering dersom du ikke har skadet den eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er bare at vi har hatt den i et par måneder allerede..Om vi bare hadde hatt den i et par uker, hadde jeg nok prøvd meg på det du nevner.

Syns det er litt kjipt at vi har kastet bort noen tusenlapper på denne komfyren..Men får se om vi ikke skaffer oss en annen en innen kort tid.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da blir saken en annen. Da er det nok ikke så veldig mye å gjøre, og jeg sier ikke dette for å være slem, men det er faktisk deres egen feil...

Slit'an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...