Moe Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Ønsker å lage egen hjemmeside, hvor bør jeg kjøpe eget domene?
Max Magnus Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Ønsker å lage egen hjemmeside, hvor bør jeg kjøpe eget domene? One.com. Editor's Choice - PC Magazine Nederland & Belgia - juli-august 2009 "I denne testen kom One.com best ut, ikke bare fordi du får et stort webhotell , men også fordi alt er ubegrenset (trafikk, mail-kontoer) og prisen kan ikke slås" "Spesielt den perfekte uptime på 99,99 % i løpet av 979 dager er verdt å nevne."
Moe Skrevet 25. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2009 Det ble til at jeg kjøpte fra one.com, fikk anbefalinger på et annet forum før noen rakk å svare her Neste spørsmål Hvor finnes det dreamweaver for dummies?
Jade Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 http://www.amazon.com/Dreamweaver-CS4-Dumm...6168&sr=8-1 Amazon har alltid bøker til en god pris
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #5 Skrevet 27. november 2009 "I denne testen kom One.com best ut, ikke bare fordi du får et stort webhotell , men også fordi alt er ubegrenset (trafikk, mail-kontoer) og prisen kan ikke slås" "Spesielt den perfekte uptime på 99,99 % i løpet av 979 dager er verdt å nevne." Det er ikke så ubegrenset trafikk som man kanskje tror. Leser man denne testen av webhotell fra one, så er det klart at de har "skjulte" vilkår for hvordan trafikken kan brukes. Med det sagt: Webhotell derfra er ikke dårlig sett i forhold til prisen.
Jade Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Hvis du skulle angre deg (nei, jeg har ikke prøvd one.com, så jeg vet ikke om de er bra/dårlig), så er subsys.no kjempebra på service og stabilitet. Betaler gjerne et par tiere ekstra for å kunne være trygg på at mailene mine faktisk kommer frem til meg.
Moe Skrevet 27. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2009 http://www.amazon.com/Dreamweaver-CS4-Dumm...6168&sr=8-1 Amazon har alltid bøker til en god pris Må prøve å finne ut at det på egenhånd først, selv om faren for at pc'en kastes i retning av et vindu er stor!!
Max Magnus Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 Det er ikke så ubegrenset trafikk som man kanskje tror. Leser man denne testen av webhotell fra one, så er det klart at de har "skjulte" vilkår for hvordan trafikken kan brukes. Med det sagt: Webhotell derfra er ikke dårlig sett i forhold til prisen. Interessant. Jeg har vært hos one.com siden 2007 og har hatt en video liggende som nedlastning (fordi YouTube ikke aksepterte den). Videoen er på 60 MB og den lastes ned som bare pokker fremdeles... I og med at den ligger som en videofil og ikke en side er det 1 hit på 60 MB. 59 MB over det som er tillatt. Har ikke hørt noe fra dem enda
Vulpes Skrevet 27. november 2009 #9 Skrevet 27. november 2009 Jeg bruker one.com og er fornøyd hittil, men nå har jeg ganske lave krav og. Jeg har bare en liten enkel selvlagd hjemmeside, ikke noe store saker Det eneste negative er at bloggen man kan lage hos dem er veldig treig. I hvert fall her hos meg, den bruker dobbelt så lang tid som vanlige sider.
Gjest webutvikler Skrevet 28. november 2009 #10 Skrevet 28. november 2009 Interessant. Jeg har vært hos one.com siden 2007 og har hatt en video liggende som nedlastning (fordi YouTube ikke aksepterte den). Videoen er på 60 MB og den lastes ned som bare pokker fremdeles... I og med at den ligger som en videofil og ikke en side er det 1 hit på 60 MB. 59 MB over det som er tillatt. Har ikke hørt noe fra dem enda Da har du bare hatt flaks. I en tidligere tråd om webhotell sier du: Hvorfor vil du ha bloggen over på amerikansk server? Den blekka du må lese og signere er mer enn god nok grunn til å ikke velge server i USA... Dette får meg til å tro at du har lest avtalevilkårene hos one. Der er denne begrensningen på trafikk uttrykkt, klart og tydelig. For all del, one er greit nok det. Men man bør være klar over begrensningene og at de farer med misvisende markedsføring når det gjelder fri trafikk.
Max Magnus Skrevet 28. november 2009 #11 Skrevet 28. november 2009 (endret) Da har du bare hatt flaks. Og det virker som at du bare har hatt problemer. I en tidligere tråd om webhotell sier du: Dette får meg til å tro at du har lest avtalevilkårene hos one. Der er denne begrensningen på trafikk uttrykkt, klart og tydelig. Alle bør lese igjennon dokumentene som man skriver under på. Poenget er at hos One (eller hvilken som helst annen anbefalt europeisk tilbyder) blir du ikke saksøkt opp i mente om du trår feil. Hva har forøvrig dette med temaet å gjøre? Du gjentar gamle svar... Jeg ser heller ingen grunn til å tvile på kunnskapene til folk som åpenbart vet bedre enn meg om emnet. Hva en stakkarslig webutvikler mener om One bryr med fint lite. Du bør forresten gå igjennom en bedre stavekontroll når du lager websider. Er så dritt med alle syntaksfeilene som kommer pga sløvt skriftspråk... Endret 28. november 2009 av Max Magnus
Gjest webutvikler Skrevet 28. november 2009 #12 Skrevet 28. november 2009 Og det virker som at du bare har hatt problemer. Alle bør lese igjennon dokumentene som man skriver under på. Poenget er at hos One (eller hvilken som helst annen anbefalt europeisk tilbyder) blir du ikke saksøkt opp i mente om du trår feil. Hva har forøvrig dette med temaet å gjøre? Du gjentar gamle svar... Jeg ser heller ingen grunn til å tvile på kunnskapene til folk som åpenbart vet bedre enn meg om emnet. Hva en stakkarslig webutvikler mener om One bryr med fint lite. Du bør forresten gå igjennom en bedre stavekontroll når du lager websider. Er så dritt med alle syntaksfeilene som kommer pga sløvt skriftspråk... Vennligst spar meg for de hersketeknikkene dine. Er det noen som er stakkarslige, så må det være deg som må ty til slike metoder. Jeg belyser bare at one kommer med misvisende markedsføring. Fri trafikk skal ikke komme med begrensninger som dette. Du fremstår som bestant og allvitende i innleggene dine. I den forrige tråden impliserte du at du leste avtalen. Det kan du neppe ha gjort, da du kjøpte webhotell hos one. Da hadde du kjent til denne begrensningen. Jeg forstår ikke hva du mener med stavekontroll på websider? Du har da ikke sett noen av arbeidene mine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå