Gå til innhold

Pro plan adult digestione

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hunden min har akkurat gått over på nytt for (tre dager siden), på grunn av at butikkene ikke lenger selger det hun har hatt nå i 6 år. Idag kom jeg hjem, til huset fullt av oppkast og gulp, med masse matrester i. Hun fikk middag som vanlig, og nå er det på'an igjen med oppkast og gulp. Det er tydelig at det er på grunn av maten, hun er ellers i fin form, våt og kald på snuten. Noen andre med erfaringer fra dette foret? Evt. noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at hunden ikke har fått i seg noe annet ute på tur f.eks? Gikk dere rett over på nytt for? Noen hunder er litt sensitive for bytte av for hvis overgangen blir for stor.

Pro plan skal være et godt for. Min hund har spist med laks og ris og fungerte bra på det :)

Jeg ville prøvd litt til.

Skrevet

Hun har ikke fått i seg noe annet på tur, det vet jeg med sikkerhet. Og ja, vi byttet rett over, for vi visste ikke at det gamle foret var tatt ut av butikk før vi egentlig skulle kjøpe ny sekk, så vi måtte bytte "der og da". Prøver hvertfall en stund til og ser om hun får flere reaksjoner :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

En ganske vanlig reaksjon når man går rett over på nytt fòr, er jo ikke uten grunn at man anbefaler å blande gammelt og nytt fòr når man skal skifte.

Prøv litt til og se om det blir bedre. Hvis ikke kan det hende hunden reagerer på noe i fòret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...