Gå til innhold

Plaget av "morra-brød"

Fremhevede innlegg

Gjest stiv-mann
Skrevet

Sikkert en del som ler litt av denne. Men etter at jeg ble 30 så har det blitt sånn at hver gang jeg dupper litt av, så får jeg lett benner. Ikke noe problem hjemme, men borte. Sovnet på min svigerinnes sofa i sommer, hun sa ikke noe, men tror hun så det.

Jeg har en time hjem med toget, blir lett at jeg sovner litt, og våkner alltid med en skikkelig kul. Samme i dag ei dame på motsatt side så skikkelig brydd ut. Er det noen andre som har opplevd tilsvarende? Og til dere kvinner, forstår dere at man ikke alltid har helt kontroll over kroppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok de fleste kvinner med partner vet det er vanlig å få morrabrød og at dere ikke kontrollere det selv :) Og di ser nå at du sover først..

Skrevet

Hvor trange ca er buksene dine egentlig? Mannen her har stadig "brød" i alle mulige sammenhenger uten at han kan styre det, men man skal være temmelig nære for å legge merke til det. Og han er normalt utstyrt og ellers slank.

Du vet jo om det, så hva med å bare kle seg deretter?

(Fjortisen vår digger baggy jeans..) :fnise:

Skrevet

Slutt å bruke bole-bukser, så løser nok det problemet seg skal du se.

Skrevet

Tror jeg ville oppsøkt lege, for det er neppe vanlig/normalt! Hvis du får "benner" hver gang du sovner.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Og til dere kvinner, forstår dere at man ikke alltid har helt kontroll over kroppen?

Hehe, dette tror jeg de er smertelig klar over :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Typen min får alltid benner når han er trøtt, så det er nok ikke noe unormalt

Gjest brutal_mann
Skrevet

Rett bukse, rett boxer, null problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...