Gjest stiv-mann Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Sikkert en del som ler litt av denne. Men etter at jeg ble 30 så har det blitt sånn at hver gang jeg dupper litt av, så får jeg lett benner. Ikke noe problem hjemme, men borte. Sovnet på min svigerinnes sofa i sommer, hun sa ikke noe, men tror hun så det. Jeg har en time hjem med toget, blir lett at jeg sovner litt, og våkner alltid med en skikkelig kul. Samme i dag ei dame på motsatt side så skikkelig brydd ut. Er det noen andre som har opplevd tilsvarende? Og til dere kvinner, forstår dere at man ikke alltid har helt kontroll over kroppen?
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Ja, det er vi fullstendig klar over.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Tror nok de fleste kvinner med partner vet det er vanlig å få morrabrød og at dere ikke kontrollere det selv Og di ser nå at du sover først..
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Hvor trange ca er buksene dine egentlig? Mannen her har stadig "brød" i alle mulige sammenhenger uten at han kan styre det, men man skal være temmelig nære for å legge merke til det. Og han er normalt utstyrt og ellers slank. Du vet jo om det, så hva med å bare kle seg deretter? (Fjortisen vår digger baggy jeans..)
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Slutt å bruke bole-bukser, så løser nok det problemet seg skal du se.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #6 Skrevet 26. november 2009 Tror jeg ville oppsøkt lege, for det er neppe vanlig/normalt! Hvis du får "benner" hver gang du sovner.
Gjest MikeWaters Skrevet 26. november 2009 #7 Skrevet 26. november 2009 Og til dere kvinner, forstår dere at man ikke alltid har helt kontroll over kroppen? Hehe, dette tror jeg de er smertelig klar over
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. november 2009 #8 Skrevet 26. november 2009 Typen min får alltid benner når han er trøtt, så det er nok ikke noe unormalt
Gjest brutal_mann Skrevet 26. november 2009 #9 Skrevet 26. november 2009 Rett bukse, rett boxer, null problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå