Gjest fanen Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 nå får jeg kanskje ikke mange svar siden jeg utelukker mineralsminke:) er ute etter et pudder og en foundation til sensitiv hud - fortrinnsvis uten parfyme. forslag? har allerede prøvd det meste av clinique.
Gjest Heidie Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Jeg kan desverre ikke hjelpe deg, siden jeg kun bruker mineralsminke....Men kan jeg spørre hvorfor mineralsminke er uaktuelt?
Gjest ts Skrevet 26. november 2009 #3 Skrevet 26. november 2009 visste dette spørsmålet kommer opp etter alle de lange diskusjonene her inne om mineralsminke:) jeg får helt fantastisk blank hud og store porer - og et dårlig resultat ifht finish. har prøvd flere merker(også mattende)samt veil og er generelt nokså god til å påføre sminke iogforseg, så etter å ha brukt uoverskuelige mengder penger på mineralsminke har jeg gitt opp:) synes også det er vanskelig å google meg gjennom tester etc, fordi erfaringene er så forskjellige på samme merke og hudtype.
Rexina Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Helena Rubenstein har produkter uten parfyme. Min sensitive hud tåler både concealer og fondation. Vet også at Estee Lauder har noen foundationer uten parfyme (blant annet Double Wear) . Disse har jeg god erfaring med:)
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Diorskin Sculpt foundation og Chanel transparent pudder er mine favorittprodukter. Huden min er heller ikke glad i mineralsminke. Men om mine produkter er gode på sensitiv hud aner jeg ikke.
Gjest fane Skrevet 27. november 2009 #6 Skrevet 27. november 2009 Diorskin Sculpt foundation og Chanel transparent pudder er mine favorittprodukter. Huden min er heller ikke glad i mineralsminke. Men om mine produkter er gode på sensitiv hud aner jeg ikke. disse er parfymerte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå