Gå til innhold

Guttesex

Gjest Binysgjerrig mann

Fremhevede innlegg

Gjest Binysgjerrig mann
Skrevet

Har så veeeeeldig lyst til å prøve guttesex.

Synes det er i drøyeste laget å opprette profil på gaysir, vil ikke det.

Noen her som vet hvor man "henvender" seg?

Er også veldig tent på å ha sex med et par hvor han er bi, for da kan jeg kose med begge to samtidig, kvinne og mann.

Noen menn her som har prøvd samme kjønn?

Noen som har erfaring fra bisex/guttesex her??

Menn eller kvinner?

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet

Er også veldig tent på å ha sex med et par hvor han er bi, for da kan jeg kose med begge to samtidig, kvinne og mann.

Menn eller kvinner?

Jeg har litt erfaring, mest fra trekant med 2 menn og en kvinne. Har lært at det funker best når det er kvinner tilstede, ihvertfall foreløpig.

Skrevet

Menn eller kvinner?

Vel, de fleste her er hetero kvinner, så jeg tor nok det finnes andre nettsteder som er bedre egnet for sånne forespørsler. Beklager.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Vel, de fleste her er hetero kvinner, så jeg tor nok det finnes andre nettsteder som er bedre egnet for sånne forespørsler. Beklager.

Jaggu godt du fikk poengtert at det var flest HETERO kvinner her, kunne jo tenkes han hadde nøyd seg med en bifil kvinne.

Skrevet
Jaggu godt du fikk poengtert at det var flest HETERO kvinner her, kunne jo tenkes han hadde nøyd seg med en bifil kvinne.

Hehe Jeg mente bare at de fleste her var jenter. Hvis han søkte etter menn (m/jentekjærester), så var kanskje ikke dette det beste stedet. Men det virker som om det er mange homser/bifile menn her, så kanskje han ikke var så dum likevel. :ler:

Skrevet
Hehe Jeg mente bare at de fleste her var jenter. Hvis han søkte etter menn (m/jentekjærester), så var kanskje ikke dette det beste stedet. Men det virker som om det er mange homser/bifile menn her, så kanskje han ikke var så dum likevel. :ler:

Ja det var nettopp defor jeg startet denne tråden :) Tenkte at noen av mennene på et kvinneforum sikkert er i den fila.

Men jeg vet at dette forumet i seg selv ikke er et sjekkested, er kun ute etter info.

Skrevet
Jeg har litt erfaring, mest fra trekant med 2 menn og en kvinne. Har lært at det funker best når det er kvinner tilstede, ihvertfall foreløpig.

Helt enig med deg. har selv prøvd bisex med et par og er helt sikker på at alt gikk lettere liksom med hun tilstede. Hun er et slags bindeledd mellom mennene og det er sikert lettere å starte med henne, og at mennene beveger seg mer mot hverandre etterhvert. DJeg følte at det var bare bedre av at hun var tilstede, hun må gjerne styre hele seansen også. Skikkelig deilig var det!

Så ts prøv med par først.

Skrevet

Massevis av bimenn (og homo) på nakenprat, sol, cupido club mm.

Gjest jeansgutt20
Skrevet

Det må du bare prøve:)Digg guttesex gir meg de villeste orgasmer

Skrevet
Det må du bare prøve:)Digg guttesex gir meg de villeste orgasmer

Ja jeg er utrolig tent på dette! Suger dere helt til det spruter eller?? Det tenner meg...

Kanskje prøve forsiktig å få en bak etterhvert også...

Har du fått det??

Skrevet
Ja jeg er utrolig tent på dette! Suger dere helt til det spruter eller?? Det tenner meg...

Har du fått det??

Alle menn er minst bifile. Heterofile menn eksisterer ikke. :biggrin:

Gjest Gjest_mann 38_*
Skrevet
Alle menn er minst bifile. Heterofile menn eksisterer ikke. :biggrin:

tror du faktisk har rett......bortsett fra meg :ler:

Gjest jeansgutt20
Skrevet

Har du fått det??

Jeg suger til spruten står jeg ja! Blir også sugd på samme måte, superdigg as.

Har både blitt tatt og har tatt selv, liker nok best å bli tatt selv, orgasmen blir enorm da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...