Gjest trapped in purple haze Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Jeg skal bytte bank til Sparebanken å fikk beskjed om at jeg må ha bildet på kortet så må ned i banken. Det jeg lurer på er om det er de som tar bildet? eller må jeg ta med bildet selv? Noen som vet hva åpningstidene til Dnb bank er foresten?
Gjest Moneylady Skrevet 28. november 2009 #2 Skrevet 28. november 2009 Jeg skal bytte bank til Sparebanken å fikk beskjed om at jeg må ha bildet på kortet så må ned i banken. Det jeg lurer på er om det er de som tar bildet? eller må jeg ta med bildet selv? Noen som vet hva åpningstidene til Dnb bank er foresten? Du må inn i banken for å ta bilde til visakortet ditt. Banken tar bildet av deg, og du må undertegne på en "plate", dette blir sendt elektronisk til kortprodusenten. Tar ca 1 uke før du får kortet ditt. Åpningstider; ant. fra ni til halv fire. halv fem på torsdager.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #3 Skrevet 28. november 2009 Jeg skal bytte bank til Sparebanken å fikk beskjed om at jeg må ha bildet på kortet så må ned i banken. Det jeg lurer på er om det er de som tar bildet? eller må jeg ta med bildet selv? Noen som vet hva åpningstidene til Dnb bank er foresten? Både om de tar bilder til kort og åpningstider er nok ganske så forskjellig rundt om i landet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå