Rime Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Det er så utrolig lenge siden vi har funnet på noe, så jeg er helt desperat etter å komme meg vekk litt... Jeg tenker å reise en langweekend et sted i Norge, evt. norden, gjerne bo på hotell. Vi har en sønn på 1 1/2 år, og vil helst at det skal være noe koselig eller morsomt for han:) Er det noen som har noen tips til hvor vi kan reise en helg? Med opplevelser for en liten en?
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Det kommer jo helt an på hvor dere bor i landet da.... Hva med Oslo siden det er jul snart. Masse shoppingmuligheter (julegaver).... Vet ikke om gutten er for liten for det, men Naturhistorisk Museum er veldig morsomt med Dinosaurer og ikke minst "Ida". Masse ting å gjøre og hoteller å velge mellom. Ellers kan jeg anbefale norges peneste by (etter min mening), Ålesund. Jugendstilen og Atlanterhavsparken (med alle slags fisker, kjempemoro for både barn og voksne) som definitive høydepunkt.
Rime Skrevet 26. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2009 Det kommer jo helt an på hvor dere bor i landet da.... Hva med Oslo siden det er jul snart. Masse shoppingmuligheter (julegaver).... Vet ikke om gutten er for liten for det, men Naturhistorisk Museum er veldig morsomt med Dinosaurer og ikke minst "Ida". Masse ting å gjøre og hoteller å velge mellom. Ellers kan jeg anbefale norges peneste by (etter min mening), Ålesund. Jugendstilen og Atlanterhavsparken (med alle slags fisker, kjempemoro for både barn og voksne) som definitive høydepunkt. Oj, tusen takk for supre tips og linker!! Veldig takknemlig!
Gjest Gjest_bettina_* Skrevet 26. november 2009 #4 Skrevet 26. november 2009 Lillehammer med Hunderfossen vinterpark! www.vinterparken.no
Gjest Siddis Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Hvis du skal reise på denne siden av jul, så må du vurdere Stavanger. Stavanger sentrum er veldig koselig når den er pyntet til jul, og i Kongeparken finner du Julenissens hemmelige verden: http://www.kongeparken.no/opplevelser/jul-i-kongeparken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå