Gjest Fancy Nancy Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 hei jeg trenger litt hjelp til å finne frem sanger om dyr. skal lage en cd til min nevø og tenkte jeg skulle la alle sangene være om et tema. først tenkte jeg på å la alle sangene handle om fugler.. men det ble for vanskelig... nå er det altså utvidet til å være om alle dyr.. disse har jeg funnet så langt: three little birda -bob marley yellow bird- chris isaak i love my dog - cat stevens er det noen som kan hjelpe meg ??? tusen takk
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Det er ingen problemer å finne "fuglesanger" nok til å lage en hel cd: Early bird - Mark Knopfler Wild bird - Bigbang Bird on a wire - Leonard Cohen Im like a bird - Nelly Furtado Strange little bird - Anneli Drecker The bird and the worm - Owl city Night bird flying - Jimi Henrix Little bird - Annie Lennox White bird - KT Tunstall You go bird - Petter Carlsen Surfin bird - The trashmen Birds - Neil Young Three little birds - Bob Marley Birds - Elton John The birds and the bees - mange forskjellige artister Birds - Cody Fry Caged bird - Alicia Keys Bird has flown - Deep purple og mange mange fler. Ved å søke på "bird" på itunes får jeg opp flere hundre treff. Ved søk på "birds", like mange.
Gjest natteravn Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Her kommer noen norske: Grisen står og hyler - Odd Nordstoga Kanarifuglen - Rita Eriksen Nattergal - Olav Stedje/Mia Gundersen
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Animal med Def Leppard! Dritkul 80-tallsklassiker
Meaty Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Tja...for spesielt interesserte kan jeg i hvert fall liste opp R.E.M.-låter med dyr i tittelen The sidewinder sleeps tonite Parakeet Star me kitten King of birds Hyena Swan swan H Horse to water Winged mammal theme
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. november 2009 #8 Skrevet 27. november 2009 Blackbird (Beatles). Eller hva med Lille måltrost? Den syns jeg er så fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå