Gå til innhold

DNB nor en drittbank?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge hatt dårlig inntrykk av DNB nor og ønsker å ha minst mulig å gjøre med denne banken og dens ansatte .

Syntes de ansatte er sure , lite serviceinnstilte og har manglende forståelse for hva en kunde egentlig er .

Flere som deler dette inntrykket , eller er det bare meg som har vært ekstremt uheldig med mesteparten av de ansatte jeg har vært i kontakt med der ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare storfornøyd med min DnB Nor-filial og er oppriktig lei meg for at min saksbehandler/rådgiver har gått av med pensjon.

Skrevet

Har alltid brukt DNBnor og har alltid vært fornøyd.

Får den hjelpen jeg trenger når jeg trenger, har ikke vært noe problemer rundt kredittkort som har blitt stjålet, nettbanken er mildt sagt genial i forhold til andre nettbanker - super enkel å bruke og har alt en kan ønske seg, trenger man å snakke med en rådgiver så har det alltid holdt å komme ned på dagen..trenger ikke vente lenge på en time.

Eneste er vel at jeg tror denne banken kan være litt dyrere en de fleste andre, men ellers er det bare positivt.

Gjest Gjest_Oda_*
Skrevet

DNB NOR er en kjempefin bank - med profesjonelle og hjelpsomme saksbehandlere :) Jeg skifter aldri bank mer.

Skrevet

Alltid likt den servicen jeg har fått i DNB Nor.

Gjest liker ikke DNB
Skrevet
Jeg har lenge hatt dårlig inntrykk av DNB nor og ønsker å ha minst mulig å gjøre med denne banken og dens ansatte .

Syntes de ansatte er sure , lite serviceinnstilte og har manglende forståelse for hva en kunde egentlig er .

Flere som deler dette inntrykket , eller er det bare meg som har vært ekstremt uheldig med mesteparten av de ansatte jeg har vært i kontakt med der ?

Jeg har veldig dårlig inntrykk av DNB!

Har selv akkurat byttet bank til Sparebanken der jeg ble møtt av en veldig hyggelig og hjelpsom mann!

Skrevet

Jeg var storfornøyd med GjensidigeNor, men etter at de fusjonerte med Dnb har det bare blitt masse gebyrer og dårlig service. Så jeg har byttet dem bort.

Skrevet

Vi byttet fra Dnbnor til Nordea, pga for høy rente i Dnb. Vi fikk ned renta flere ganger, men det var like mye pes hver gang. Som mangeårig kunde i Dnb burde man få den beste renta uten og måtte krangle seg til det. I Nordea har vi fått den laveste renta. Føler også at Nordea er en mer seriøs bank og at vi som kunder blir tatt på alvor.

Skrevet

Jeg kjenner flere som har byttet fra DNBnor fordi det er en dyr bank. Jeg vil tro at man kan få like godt service i andre banker. Selv har jeg en lokal Sparebank 1-bank, og er svært fonøyd med både pris og service.

Skrevet

Jeg er svært godt fornøyd med DnB NOR både som privat- og bedriftskunde. Dedet har hendt at de er litt snåle på kundesenteret, men stort sett er det veldig bra. Servicen i den lokale bankfilialen er enestående.

Jeg har hatt kundeforhold med andre banker også, men er jevnt over absolutt mest fornøyd med DnB NOR og må få veldig mye bedre tilbud fra andre banker før jeg vurderer å flytte konti eller lån.

Skrevet

De som jobber der er hyggelige, men banken har vært dyr i mange år. Litt overrasket det siste året; om man er totalkunde er betingelsene faktisk ganske gode (lav lånerente, lite gebyrer). Sparepengene mine har jeg et annet sted.

Gjest Gjest_Incana_*
Skrevet

Jeg har nøyaktig samme inntrykk som TS, og har byttet bank.

Skrevet

Har vært kunde der siden de het ABC banken. Har opplevd både dårlig og god service, men kaka dukket opp for meg da de fusjonerte med dnb. Først opplevde jeg at flere familiemedlemmer hadde tilgang til min konto på nettbank, hårreisende at det kunne skje i første omgang, men at det tok dem 4 mnd å ordne opp i det var mer skremmende.

Deretter opplevde jeg at de gjorde mye rart med kontoene mine, lånet ble plutselig sendt til inkasso fordi de skiftet konto lånet skulle trekkes fra, ordnet opp i løpet av 20 minutter men dog dette skal ikke skje. Derretter skrudde de opp renta med nesten 2% fordi jeg hadde misligholdt lånet, som var deres egen feil i utgangspunktet. Da jeg klagde på dette satte de ned renta med 1%, da byttet jeg bank og aldri mer DNBNOR.

Feil kan skje, det er greit det, men når de straffer meg for deres egen feil og ikke retter opp i det på skikkelig måte, da er det slutt på velviljen min.

Fikk forresten 4% mindre rente ved å bytte fra totalkunde i DNBNOR, til min lokale sparebank. TUSEN TAKK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...