Gå til innhold

Sko til kjole/skjørt

Gjest Gjest_Marken_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marken_*

Hei :)

Nå er vi jo tiden for julebord og juleselskap, og jeg er på håpløs jakt etter pensko til skjørt/kjole. Det er jo supermange fine sko på bl.a. Bianco og DNA, men problemet mitt er at jeg er 180 lang, og kan ikke akkurat gå med sko med 10 cm hel. Litt hel liker jeg til kjole selv om jeg er høy, men 7-10 cm er litt i drøyeste laget... :gjeiper:

Er det noen der ute som kan tipse meg om noen fine sko som er litt lavere hel på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes jo endel søte ballerinasko, om det er din "greie"? Den type sko har de ihvertfall i veldig mange butikker og kjeder :)

Leter forøvrig etter det samme selv, var i ca førti skobutikker i går (OK, litt overderevet) for å se etter pensko med kun noen cm hel. Helt umulig å finne noe som ser bra ut, med mindre gammel-dame-sko plutselig har blitt in da?

Ellers har de jo endel fint på nett, Laredoute har mange fine sko synes jeg. (men jeg skal på julebord om to dager, så det har jeg ikke tid til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marken_*
Det finnes jo endel søte ballerinasko, om det er din "greie"? Den type sko har de ihvertfall i veldig mange butikker og kjeder :)

Leter forøvrig etter det samme selv, var i ca førti skobutikker i går (OK, litt overderevet) for å se etter pensko med kun noen cm hel. Helt umulig å finne noe som ser bra ut, med mindre gammel-dame-sko plutselig har blitt in da?

Ellers har de jo endel fint på nett, Laredoute har mange fine sko synes jeg. (men jeg skal på julebord om to dager, så det har jeg ikke tid til)

Tusen takk for svar :)

Ballerinasko er ikke helt min greie, men skal ikke på julebord før om halvannen uke, så sjekker ut La Redoute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det være verdt å sjekke ut nettsidene til Lille vinkel sko også. De skriver ikke hvor høy hælen er, og bildene r tatt i en litt corny vinkel, men litt inntrykk av høyden får man jo.

Og er du i Oslo, så ville jeg stukket innom Grændsens Skotøimagazin - der har de masssse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marken_*
Da kan det være verdt å sjekke ut nettsidene til Lille vinkel sko også. De skriver ikke hvor høy hælen er, og bildene r tatt i en litt corny vinkel, men litt inntrykk av høyden får man jo.

Og er du i Oslo, så ville jeg stukket innom Grændsens Skotøimagazin - der har de masssse :)

Jeg tenkte også på Grændsens Sko, og troppet optimistisk opp der tidligere i uken, men neida; samme problemet der, enten minimum 10 cm hel eller så kan man velge typiske "bestemor sko". :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, så typisk da...

På grunn av den tråden her, så ble jeg sittende å google litt rundt etter sko. :sjenert:

Også fant jeg denne: logoshopping.no Synes det var noen fine par der. Fant et par jeg forelsket meg HELT i, men de hadde ikke i min størrelse :grine:

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...