Gjest hjelp Skrevet 25. november 2009 #1 Skrevet 25. november 2009 Jeg har ett stort problem og trenger virkelig råd. Vet jeg kommer til å få litt pepper for dette, men trenger virkelig råd. Det ble slutt med kjæresten min gjennom 6 år for to år siden. Jeg følte han ikke så meg lenger og følte meg mer som en husmor. Vi hadde det fint, men på slutten var jeg konstant lei meg. Begynte å sette pris på oppmerksomhet fra andre, siden jeg ikke fikk det hjemme så gjorde det slutt før jeg gjorde noe galt. Har hatt det kjempevondt og skulle ønske han bare kunne forandre seg så vi kunne finne tilbake til det trygge og gode. Etter ca. 6 måneder møtte jeg en ny mann som var alt jeg kunne ønske meg og ting var helt topp. Eksen lå hele tiden i bakgrunnen. Hvorfor kunne ikke han være som han nye? Vi opplevde masse fint og han så bare meg. Etter ca. ett år begynte forelskelsen å gå litt over, men tenkte at det går over. Han er jo perfekt. Vi er fortsatt sammen to år etter og har kjøpt oss leilighet. Eksen tok opp kontakten for noen måneder siden og vil ha meg tilbake. Jeg savner eksen skikkelig og sliter med å slå meg til ro med han nye. Hva er galt med meg? Føler meg så slem... Noen som har vært borti samme situasjon? Hvordan endte det? Noen som har noen råd? Klarer ikke tenke på noe annet og gråter hver natt....
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #2 Skrevet 25. november 2009 Kutt ut begge og vær singel minst et halvt år, uten å ha kontakt med noen av dem. Tid for deg selv kan hjelpe deg å finne ut hva du egentlig vil. Informer dem om dette og vær 100% ærlig, så får det være opp til dem om de vil vente på denne avklaringen eller ikke.
Gjest Supermimz Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 Se tilbake og tenk på hva slags kjæreste din eks var. Hva slags kjæreste er din nye mann. Hva slags kjæreste vil du ha som far til dine fremtidige barn?
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Kutt ut begge og vær singel minst et halvt år, uten å ha kontakt med noen av dem. Tid for deg selv kan hjelpe deg å finne ut hva du egentlig vil. Informer dem om dette og vær 100% ærlig, så får det være opp til dem om de vil vente på denne avklaringen eller ikke. Det høres vel og bra og smart ut for hennes del, men det er ikke bare-bare. Hun kommer til å såre kjæresten hun har nå noe veldig og la han gå gjennom helvete. Sannsynligvis får hun han heller ikke tilbake etter et halvt år, og det hadde hun heller ikke fortjent om hun hadde gjort noe sånt. Nei, denne avgjørelsen må tenkes nøye gjennom før eventuell dumping
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå