Gå til innhold

Bianco Long New Yorker støvletter

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som vet om Bianco sine Long New Yorker støvletter fremdeles er å få tak i? De er høye, og spisse og har en liten søm over tå-partiet. Har hørt rykter om at de er ute av salg nå, men de har vært favorittstøvlettene mine gjennom flere år! Geniale til å ha både under penbukse på jobb, og utenpå jeans på fritiden! Har et par men de er dessverre snart utslitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Har to par av disse, sorte og brune. Elsker de støvlettene!

Bruker dem akkurat som deg, men spess utenpå og under jeans.

Har sett dem hos Bianco så sent som for et par uker siden. Riktignok de med brett på toppen, men eller så er de jo helt maken.

Tror du bør ta deg en ringerunde til forskjellige Bianco butikker for å finne ut av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke men du kan jo klikke deg gjennom Biancos nettside.

Syntes de var fine jeg og... Men kjøper de ikke igjen nå. Ble litt lei av at det ble sånn "knekk" på tåpartiet.

Her er et tips: Knekken på tåpartiet unngår du lett om du stapper tåspissen full med bomull, jeg har gjort det med mine og der holdt tåpartiet seg bra.

Bianco har forresten fått mange nye lekre støvletter, jeg har kjøpt disse, de er ganske like New Yorkerne, men litt høyere.

Disse er også fine, tror egentlig jeg liker dem bedre for de har ikke sømmen oppe på skaftet. Men det blir vel litt råflott å kjøpe dem også, selv om de var fine i brunt og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...