Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt YSL mascara i Bergen?

Anbefalte innlegg

Gjest me happy
Skrevet

Noen som vet hvor jeg får taki den i Bergen?

Har spurt flere steder men alle sier at de har sluttet å ta inn det merket :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd P.Koch parfymeriet på Galleriet? Det er vel det eneste stedet jeg kan tenke meg at de har. Ellers må du på nettet tror jeg :)

Skrevet

Hm, jøss, visste ikke at de ikke tok den inn i Bergen lenger; skal den ut av produksjon? prøvd esthetique på kløverhuset? Ser de har YSL i nettbutikken hvertfall.

Gjest me happy
Skrevet
Hm, jøss, visste ikke at de ikke tok den inn i Bergen lenger; skal den ut av produksjon? prøvd esthetique på kløverhuset? Ser de har YSL i nettbutikken hvertfall.

Ja den er på vei ut fra så godt som alle butikkene :(

Nesten overalt jeg har vært å spurt etter YSL så får jeg som svar at de solgte den før men nå skal de slutte med det! :S

Å det er visst ikke bare i bergen for har spurt på Hamar og i Oslo også å har fått det samme svaret der!

Skrevet
Ja den er på vei ut fra så godt som alle butikkene :(

Nesten overalt jeg har vært å spurt etter YSL så får jeg som svar at de solgte den før men nå skal de slutte med det! :S

Å det er visst ikke bare i bergen for har spurt på Hamar og i Oslo også å har fått det samme svaret der!

Betyr dette at hele YSL-merket skal nedlegges, eller er det bare denne mascaraen som er på vei ut av produksjon?

Skrevet
Betyr dette at hele YSL-merket skal nedlegges, eller er det bare denne mascaraen som er på vei ut av produksjon?

Tviler. Men det finnes gjerne få forhandlere de godkjenner. Mange merker vil at varene deres skal ha en spesiell plassering i butikk, så og så langt ifra andre varer. Har inntrykk av at YSL handler mye om luksus med gullemballasjer osv. Det er jo et ganske så dyrt merke, så er ikke overrasket hvis de trekker ut varene sine fra butikk fordi frontingen av varene ikke er god nok.

Skrevet

Hvis dere har internett i bergen så finnes maskara fra YSL på feeluniqe... :)

Gjest me_happy
Skrevet

Hele YSL merket er visst på vei ut fra de fleste butikkene ifølge alle de parfymeriene jeg har hørt med.

Men om det forsatt skal selges på nettet vet jeg ikke.

Skrevet
Tviler. Men det finnes gjerne få forhandlere de godkjenner. Mange merker vil at varene deres skal ha en spesiell plassering i butikk, så og så langt ifra andre varer. Har inntrykk av at YSL handler mye om luksus med gullemballasjer osv. Det er jo et ganske så dyrt merke, så er ikke overrasket hvis de trekker ut varene sine fra butikk fordi frontingen av varene ikke er god nok.

Grunnen til at de skal slutte å selge merket de fleste steder er at produsenten for YSL er visst veldig upålitelig.

Produsenten har med flere anlendinger lovet at flere varer kommer innen 3 dager,og en måned senare er varen ikke kommet!

Derfor er det visst veldig mange som velger å ikke vil selge dette merket lengre.

Synd for meg som kun bruker YSL sin mascara! :(

Gjest me_happy
Skrevet
Hvis dere har internett i bergen så finnes maskara fra YSL på feeluniqe... :)

Internett har vi bergen også vettu :P

Men jeg er ute etter den blåe mascaraen og den er visst vanskelig å få taki over nettet ser det ut som..

Skrevet
Internett har vi bergen også vettu :P

Men jeg er ute etter den blåe mascaraen og den er visst vanskelig å få taki over nettet ser det ut som..

Nesj, det er vel det minste problemet i verden ;)

Prøve en av disse?

http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php...=2&id=19563

http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php...=2&id=19603

http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php...=3&id=19703

http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php...=3&id=19663

http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php...=5&id=56023

Gjest me_happy
Skrevet

Jo visst jeg bestiller fra utandet så..

Men før jeg vet ordet av det så har brukt 500kr på en mascara :S

Kommer jo toll på den pga den koster over 200kr..

Gjest me_happy
Skrevet
Skrevet

Jeg vet at de har YSL på Kløverhuset, tror ikke de har på det P. Koch på Galleriet, dessverre. :) Hvis det er borte fra Kløverhuset er det trist.

Skrevet (endret)
Foresten glem den siste kommentaren om at det blir så dyrt..

Var jo ganske billig mascara de solgte faktisk!

Jepp. Under 200 kr det :) Frakten er billig på den siden også :) Så du får vel en maskara med frakt til ca 150 kr ;) Og det er vel billigere enn i butikk?

Endret av Heidie
Gjest me happy
Skrevet
Jepp. Under 200 kr det :) Frakten er billig på den siden også :) Så du får vel en maskara med frakt til ca 150 kr ;) Og det er vel billigere enn i butikk?

Ja er en del billigere da! :)

koster 255 i butikken tror jeg..

Skrevet
Ja er en del billigere da! :)

koster 255 i butikken tror jeg..

Da er det bare å shoppe på nettet ;) Cheapsmells er en veldig bra nettbutikk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...