Mitsi Skrevet 22. august 2003 #1 Skrevet 22. august 2003 Her i uka var jeg i et homeparty, der de solgte av alle ting; filler. Jeg gikk helst for å være sosial, men jeg må si jeg ble imponert. Fikk selv prøve endel av dem og de var kjempebra. Dette er filler der en ikke skal bruke såpe, må noen ting. Jeg har vent meg til å ikke bruke såpe når jeg vasker golv, men på badet og kjøkkenet??? Likevel prøvde jeg dem jo selv, og så det med mine egne øyne, det ble rent. Er det noen der ute som har slike filler, og hvilken erfaring har dere med dem? Klarer dere å bruke utelukkende disse fillene, å ikke såpe? Vurderer sterkt å kjøpe, men vil gjerne høre fra noen med erfaring..
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2003 #2 Skrevet 22. august 2003 Jeg har den kluten man vasker vindu med. den er veldig god. Men jeg glemmer at jeg ikke skal bruke såpe.... På badet kommer jeg aldri til å slutte å bruke såpe... Jeg kjøpte også en kropps-klut av Enjo...men den synes jeg er grusom! :evil: Det er liksom en skrubb-klut, men jeg får ikke til å skrubbe kroppen med seg. den "henger seg fast" i kroppen når den blir våt...argh...de billige fra body shop er mye mye bedre!!! Clea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå