Gjest artiglaks Skrevet 25. november 2009 #1 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg er en gutt på 23 som nettopp har blitt singel. Det er en litt uvant situasjon for meg, siden jeg har hatt samboer i flere år. Konsekvensen har blitt mange turer på byen, og jeg har truffet en del nye mennesker i ulike settinger, i ulike byer - ja, i det hele tatt. Noen av dem har jeg holdt kontakten med over tid, og det har blitt en del dater, litt sex, kos og den slags. Jeg har hele tiden oppfattet meg selv som en oppegående, ærlig fyr som ikke har intensjon om å såre noen, og derfor har jeg spilt med åpne kort. Men på dette forumet har jeg lest innlegg som gir inntrykk av at såkalt dobbeldating er det rene playeropplegg. For min egen del har jeg holdt på med tre-fire jenter på en gang, uten at det har vært noe seriøst med noen av dem (premissene avklart med begge parter). På nåværende tidspunkt har pleier jeg kontakt med tre jenter, de fleste har jeg hatt kontakt med jevnlig de siste månedene. Det er alle søte og hyggelige, men enkelt av de bor i andre byer så det kan gå lang tid mellom hver gang jeg treffer dem. Med "kontakt" så mener jeg alt fra sex og overnattingsbesøk til mer uskyldige dater. Jeg har gjort dette med åpent sinn, i visshet om at jeg ikke er klart for et nytt forhold helt enda, og fordi jeg har et litt uavklart forhold til min egen eks. Men er dette fullstendig uakseptabel oppførsel? Er jeg en drittsekk? Har ikke følt meg som en, men begynte å lure etter å ha lest noen av innleggene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me Skrevet 25. november 2009 #2 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg er en gutt på 23 som nettopp har blitt singel. Det er en litt uvant situasjon for meg, siden jeg har hatt samboer i flere år. Konsekvensen har blitt mange turer på byen, og jeg har truffet en del nye mennesker i ulike settinger, i ulike byer - ja, i det hele tatt. Noen av dem har jeg holdt kontakten med over tid, og det har blitt en del dater, litt sex, kos og den slags. Jeg har hele tiden oppfattet meg selv som en oppegående, ærlig fyr som ikke har intensjon om å såre noen, og derfor har jeg spilt med åpne kort. Men på dette forumet har jeg lest innlegg som gir inntrykk av at såkalt dobbeldating er det rene playeropplegg. For min egen del har jeg holdt på med tre-fire jenter på en gang, uten at det har vært noe seriøst med noen av dem (premissene avklart med begge parter). På nåværende tidspunkt har pleier jeg kontakt med tre jenter, de fleste har jeg hatt kontakt med jevnlig de siste månedene. Det er alle søte og hyggelige, men enkelt av de bor i andre byer så det kan gå lang tid mellom hver gang jeg treffer dem. Med "kontakt" så mener jeg alt fra sex og overnattingsbesøk til mer uskyldige dater. Jeg har gjort dette med åpent sinn, i visshet om at jeg ikke er klart for et nytt forhold helt enda, og fordi jeg har et litt uavklart forhold til min egen eks. Men er dette fullstendig uakseptabel oppførsel? Er jeg en drittsekk? Har ikke følt meg som en, men begynte å lure etter å ha lest noen av innleggene her. Håper hvertfall virkelig at du ikke er fra bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente20_* Skrevet 25. november 2009 #3 Del Skrevet 25. november 2009 Hvis du er ærlig fra starten av, og virkelig gjør som du sier - legger alle kortene på bordet... så nei! du er ingen drittsekk. Jeg er jente og har holdt på sånn med flere gutter før. Har blitt mye grining og tull, men jeg føler meg faktisk ikke slem når jeg har lagt alle kortene på bordet fra dag en og de hele tiden har visst hva som er situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #4 Del Skrevet 25. november 2009 Syntes ikkje du er noen dritsekk. Du har vært åpen, ærlig og ikkje minst singel. Det hadde vært noe annet hvis du hadde holdt på med andre når du hadde dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxtor Skrevet 25. november 2009 #5 Del Skrevet 25. november 2009 Har man sagt ifra, så syns jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet i det heletatt. Kos deg du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #6 Del Skrevet 25. november 2009 Har ofte sjonglert forhold med åpne kort selv, jeg personlig har funnet ut at jeg må være bevist på er at selv om jenter sier at de syntes det er greit så betyr ikke det nødvendigvis at de syntes det. Om en jente har lite følelser for deg og du sier det kan hun faktisk si at hun ikke vil holde på med deg lengre, og det er greit. Hun kan og skjønne at de "bare er sex" og fortsette, det er og greit. Men om noen faktisk har følelser for deg så er det og si at hun ikke kan fortsette noe som ikke egentlig kommer til å skje, hun er redd for å miste deg og tar det hun kan få selv om det sårer at du er med andre jenter. Disse må du bare slå opp med for deres eget beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #7 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har gjort dette med åpent sinn, i visshet om at jeg ikke er klart for et nytt forhold helt enda, og fordi jeg har et litt uavklart forhold til min egen eks. Mot de nye jentene, synes jeg ikke du har oppført deg som en drittsekk i det hele tatt! Litt verre med tanke på eks'en din... Du skriver at du har et uavklart forhold - hvilken vei? Er det du som er usikker, eller er det hun? I tilfelle du holder henne på gress, er du en drittsekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 25. november 2009 #8 Del Skrevet 25. november 2009 Så lenge det er avklart og greit for alle parter så ser jeg ikke på det som galt. Hadde du derimot ikke spilt med åpne kort så hadde saken blitt en helt annen. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. november 2009 #9 Del Skrevet 25. november 2009 Neida. Du er ingen drittsekk. Åpne kort er fint. Jeg antar at det er vanlig i de miljøene du vanker at man har denne typen løse forbindelser. Husk på at selv om du spiller med åpne kort, er det ikke sikkert at alle jentene du har på gang, er like ærlige som deg. *minner om kondombruk som gunstig middel for å ikke være en klamysiaspreder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #10 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg er helt sikker på at du ikke spiller med helt åpne kort, for det er ikke overflod av jenter som vil ha noe seksuelt på gang med en de vet har seksuelle forhold til flere andre jenter samtidig. M.a.o: du er en drittsekk, og jeg håper du får kjønnsvorter og herpes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. november 2009 #11 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Men er dette fullstendig uakseptabel oppførsel? Er jeg en drittsekk? Har ikke følt meg som en, men begynte å lure etter å ha lest noen av innleggene her. I min verden er din oppførsel fullstendig uakseptabel. Dvs. at jeg hadde aldri gjort noe sånt selv og har derfor ingen respekt for andre som oppfører seg slik. Imidlertid vet jeg at folk er veldig forskjellige. Summa sumarum, det som uansett vil gjøre din oppførsel fullstendig uakseptabel, er hvis disse jentene du "surrer" med ikke vet om hverandre. Endret 25. november 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. november 2009 #12 Del Skrevet 25. november 2009 Neida. Du er ingen drittsekk. Åpne kort er fint. Jeg antar at det er vanlig i de miljøene du vanker at man har denne typen løse forbindelser. Husk på at selv om du spiller med åpne kort, er det ikke sikkert at alle jentene du har på gang, er like ærlige som deg. *minner om kondombruk som gunstig middel for å ikke være en klamysiaspreder* Signerer på denne. En ting er at man "tror" man har sagt til jentene at man ser flere. Dessverre så er det ikke sikkert at jentene oppfatter det på samme måte. Spesielt fordi gutter pakker inn for å ikke såre jentene, og så har vi det gående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente23_* Skrevet 25. november 2009 #13 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg synes det er LITT uakseptabel oppførsel. Samtidig forstår jeg det. Du kvalifiserer til å få etterhvert få stemplet deg selv som Player, spesielt når noen av jentene kan bli såret. Du er jo smart som holder damene i forskjellige byer - for da er jo sjansen minimal for at de snakker sammen og sprer ryktet om deg;-) Hvertfall, jeg forstår at man trenger en raseperiode når man er nysingel etter langvarig forhold i din alder. Been there, done that... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #14 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg synes det er LITT uakseptabel oppførsel. Samtidig forstår jeg det. Du kvalifiserer til å få etterhvert få stemplet deg selv som Player, spesielt når noen av jentene kan bli såret. Du er jo smart som holder damene i forskjellige byer - for da er jo sjansen minimal for at de snakker sammen og sprer ryktet om deg;-) Hvertfall, jeg forstår at man trenger en raseperiode når man er nysingel etter langvarig forhold i din alder. Been there, done that... Gladsingel heter det Til idioten litt over som pastar at det ikke finnes damer som er villige til a holde pa med en som holder pa med flere andre saa vil jeg si at du vet tydeligvis ingenting om kvinner. Jeg har haugevis av venniner og kvinnelige bekjente som har gjort det og jeg har selv holdt sjongelrt flere damer samtidig mange ganger og vaert fullstendig apen om det. Noen fa trekker seg de fleste ikke. Til TS, nei du er ikke en drittsekk. Men, det er en fordel a ikke se dem noe sarlig mere enn en gang i uken max for a minimere sjansen for at folelser utvikler seg. Det er ogsa lurt a ikke te seg for kjaerestete, men slik at du ogsa ikkeverbalt kommuniserer at dette er et rent seksuelt forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. november 2009 #15 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Gladsingel heter det Til idioten litt over som pastar at det ikke finnes damer som er villige til a holde pa med en som holder pa med flere andre saa vil jeg si at du vet tydeligvis ingenting om kvinner. Jeg har haugevis av venniner og kvinnelige bekjente som har gjort det og jeg har selv holdt sjongelrt flere damer samtidig mange ganger og vaert fullstendig apen om det. Noen fa trekker seg de fleste ikke. Til TS, nei du er ikke en drittsekk. Men, det er en fordel a ikke se dem noe sarlig mere enn en gang i uken max for a minimere sjansen for at folelser utvikler seg. Det er ogsa lurt a ikke te seg for kjaerestete, men slik at du ogsa ikkeverbalt kommuniserer at dette er et rent seksuelt forhold. Ja, det er jaggu mange gærne mennesker i denne verden. De skjønner det ikke selv engang. Vel verdt å merke seg nettopp det. Endret 25. november 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 25. november 2009 #16 Del Skrevet 25. november 2009 Ja, det er jaggu mange gærne mennesker i denne verden. De skjønner det ikke selv engang. Vel verdt å merke seg nettopp det. Men herregud som du karakteriserer folk her inne da? Så lenge man spiller med åpne hender så kan jeg ikke forstå at man nødvendigvis skal bli sett på som en drittsekk, for velger man å gå inn i et opplegg med en som har informert om at h*n har flere spillere på banen er vedkommende selv ansvarlig for sine egne tanker/følelser rundt dette og har ansvar selv for å trekke seg ut hvis man ikke er komfortabel med det likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #17 Del Skrevet 25. november 2009 Ja, det er jaggu mange gærne mennesker i denne verden. De skjønner det ikke selv engang. Vel verdt å merke seg nettopp det. Ja hadde DU bare skjoent det snart hadde vi alle pustet lettet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. november 2009 #18 Del Skrevet 25. november 2009 Men herregud som du karakteriserer folk her inne da? Så lenge man spiller med åpne hender så kan jeg ikke forstå at man nødvendigvis skal bli sett på som en drittsekk, for velger man å gå inn i et opplegg med en som har informert om at h*n har flere spillere på banen er vedkommende selv ansvarlig for sine egne tanker/følelser rundt dette og har ansvar selv for å trekke seg ut hvis man ikke er komfortabel med det likevel. Joda, alle voksne mennesker er selvfølgelig ansvarlig for sin egen dumhet. Men du forstår muligens også at mange ikke spiller med åpne kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. november 2009 #19 Del Skrevet 25. november 2009 Ja hadde DU bare skjoent det snart hadde vi alle pustet lettet ut. Jeg forstår at det i hvert fall er bortkastet å prøve å forklare DEG noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #20 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg er helt sikker på at du ikke spiller med helt åpne kort, for det er ikke overflod av jenter som vil ha noe seksuelt på gang med en de vet har seksuelle forhold til flere andre jenter samtidig. M.a.o: du er en drittsekk, og jeg håper du får kjønnsvorter og herpes. Forsåvidt enig. Bortsett fra det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå