Gå til innhold

Kan man virkelig ha det BRA i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fortvilet, frustrert og forbanna! Den jeg stolte på mest i verden, har ødelagt alt for meg... Fatter ikke at jeg noen gang skal kunne stole på en gutt mer. Har vel erfart at den eneste man egentlig kan regne med er en selv. De fleste forhold tar jo slutt uansett.

Er det verdt det? Skal man bare nyte tiden så lenge den varer? Man må jo ta en sjanse i kjærligheten, men veit jammen ikke om det er verdt det lenger. Sukk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er verdt det :sjenert:

Leit at du har blitt ødelagt, men ta det helt med ro...du kan fikses på og bli fin igjen :)

Skrevet

Du har bare møtt på feil mann. En dag vil du finne en som er bra for deg. :klem:

Skrevet

Vi har nok alle følt og tenkt hva du tenker nå :)

Likevel, så kom det en feiende flott ridder , bare litt senere ! Har det så bra som aldri før, både med meg selv personlig , og i forholdet.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Ja, det kan man, men det er selvsagt vanskelig når man nøyer seg med noe som er sånn passe bra og tror at det er toppen av det man kan oppnå.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Så synd :( Man kan bare stole på en selv 100% desverre. Man kan velge å stole på partner, men 100% kan man aldri være.

Hva var det som skjedde? Utroskap?

Skrevet

Takk for svar, setter pris på det :)

Det går vel over en gang dette også... Alle sier at tiden leger alle sår, så får vel håpe på det beste. Skal uansett ikke involvere meg med noen før om leeeenge!!!

Det var utroskap ja, og han som gjorde det slutt. I ettertid er han fly forbanna på meg, kjefter på meg og er helt urimelig. Har egentlig mer enn nok med kjærlighetssorgen, og syns det er urettferdig.

Gjest Supermimz
Skrevet

Han var utro, slo opp og nå kjefter han på deg..? eller?

Skrevet

Sånt skjer dessverre. Om en stund så leges sårene, du er noen erfaringer rikere og står bedre rustet til neste gang du skal satse på kjærligheten.

Skrevet
Han var utro, slo opp og nå kjefter han på deg..? eller?

Stemmer.

Han var utro, dumpa meg, og nå gjør han alt han kan for å ødelegge livet mitt. Han viste overhodet ikke disse sidene ved seg selv da vi var sammen. Dømmekraften min skremmer meg virkelig :s

Skrevet

Man kan stole 100 prosent på et annet menneske, men det er ingen garanti for at vedkommende ikke vil begå feil, eller kommer til å såre en. Den eneste man har 100 prosent kontroll over, er seg selv. Sånn sett er det nok "tryggest" å skjerme seg selv, spørsmålet er om det er verdt det. Jeg har selv blitt såret av en fyr som var veldig talentfull. Han studerer i dag et veldig smalt fagområde, og har helt siden videregående fått høre hvor unik han er. Siden vi er oppvokst med samme omgangskrets, får jeg stadig høre det jeg også. Jeg elsket ham, men han elsket ikke meg. Han var for usikker til å kunne elske noen, så jeg tror ikke at han elsket seg selv, heller. Long story short, det funket ikke. Vi funket ikke. Nå bor jeg sammen med verdens herligste mann. Det har krevd mye å tørre å satse på nytt, men etter tre år (som har vært de beste i mitt liv), innser jeg at det er det beste jeg har gjort.

Skrevet

Det er godt å høre! Håper jeg kommer meg gjennom dette, og tørr å stole på en mann igjen. Å leve et liv alene er heller ikke noe jeg vil. Bare så synd at slike mennesker finnes, som skal ødelegge så alt for mye.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Stemmer.

Han var utro, dumpa meg, og nå gjør han alt han kan for å ødelegge livet mitt.

Au, han hørtes ut som en skikkelig sjarmklump!

Skrevet

Good riddance to bad rubbish, sier nå jeg. Han hørtes jo ikke ut som noe å samle på, akkurat. Ta deg den tiden du trenger til å være trist og lei deg, så ser du nok etterhvert at det var bra å bli kvitt den fyren her.

Og ja, man kan ha det bra i et forhold. Det finnes SÅ mange snille og gode gutter der ute, man må bare finne dem!

Gjest Supermimz
Skrevet

Ok. Husk at han ikke er vært sorgen og tårene. Se fremover og ikke mist troen på mennesker, bare fordi du møtte en sosiopat. Det finnest så mange utrolig flotte mennesker der ute.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du har møtt én utro mann? Tro meg, du har ikke erfart en dritt :cool:

Skrevet
Du har møtt én utro mann? Tro meg, du har ikke erfart en dritt :cool:

Kan være. Forhåpentligvis er jeg litt bedre rustet til å oppfatte faresignaler.

Skrevet

Jeg var der du er nå for to år siden.

Jeg var helt sikker på at jeg aldri kunne bli lykkelig igjen, og at alle menn var like. Men sånn er det altså ikke og når jeg minst ante det dukket drømmeprinsen opp, og jeg er så utrolig lykkelig.

Du kommer dit du også, bare gi det litt tid...

Lykke til og en god klem fra meg :)

Skrevet
Ja, det kan man, men det er selvsagt vanskelig når man nøyer seg med noe som er sånn passe bra og tror at det er toppen av det man kan oppnå.

Ifølge de andre mennene på KG, så kan man ikke gjøre det du sier, fordi man da overvurderer sin egen markedsverdi.

Dette sier de andre mennene på KG i alle innlegg! De mener at alle bør velge stygge menn, fordi kvinner ikke er så pene smo de tror selv.

Skrevet (endret)

Kanskje fordi mennene" som henger på KG ikke akkurat er noen glansbilder selv og må trykke andre ned for å føle seg bedre...

Endret av Nanette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...