Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 :) Hei dere som har erfaring med disse.. jeg skal kjøpe med et par.. men jeg er usikker på str... Blir disse utvidet ved trening etterhvert så man bør kjøpe veldig trang eller går det fint å kjøpe en som er akuratt passe... jeg er veldig usikker.. s er passe men xs er litt strekt..Hva bør jeg gå for..? hva bruker dere? Takk for hjelpen
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Hva slags stoff er det? Ikek vanlige bomulls tights men noe slikt treningstights
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 Ikek vanlige bomulls tights men noe slikt treningstights sånne er fine
Gjest Bolledeig Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Mine Nike-tights som satt greit når jeg kjøpte dem sitter like pent ennå. Så ikke kjøp noe som er alt for trangt!
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Mine Nike-tights som satt greit når jeg kjøpte dem sitter like pent ennå. Så ikke kjøp noe som er alt for trangt! takk
Teriyaki Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Mine Nike-tights som satt greit når jeg kjøpte dem sitter like pent ennå. Så ikke kjøp noe som er alt for trangt! Samme her! Er superfornøyd med den jeg har, og den har vært brukt veldig flittig i snart et år Mye bedre enn den forrige treningsbuksen jeg brukte.
charlott Skrevet 25. november 2009 #8 Skrevet 25. november 2009 Nike sine tights er veldig bra! Størrelsen forandrer seg ikke.
venus_ Skrevet 25. november 2009 #9 Skrevet 25. november 2009 Ikek vanlige bomulls tights men noe slikt treningstights Slike utvider seg ikke Hadde valgt s om jeg var deg.
Gjest svanungen Skrevet 26. november 2009 #10 Skrevet 26. november 2009 Har også Nike-tights, og er kjempefornøyd. Fasongen holder etter utallige treningsøkter og ørten runder i vaskemaskinen på 60 grader. Anbefales!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå