Gå til innhold

Hvordan ignorere sjanseløse kvinnebein?

Anbefalte innlegg

Gjest Donnerstag
Skrevet

Jeg har over snittet draget på jenter, og er veldig fornøyd med dette. Men det har oppstått et problem den siste måneden. To jenter, som er i forhold begge to, nasty som fy, prøver seg KONSTANT på meg. Vi går på samme skole - 20 år alle sammen. Jeg var først høflig og flirte det bort hver gang de prøvde seg på meg, men siden ingen av dem tok hintet, så har jeg fortalt dem rett ut at de må skjerpe seg og det er ingenting for dem å hente her.

Hun ene jenta begynner å skjønne tegninga, men problemet er at hun andre jenta ikke gir seg og jeg har vært nødt til å ignorere henne. Vi prater derfor ikke sammen lenger, men hun følger etter meg, overalt. Skikkelig stalker. En ting hvis dama hadde vært nice, men hun er virkelig mannevond OG hun er i forhold for pokker. Hva skjer der? Nasty bitch.

Uansett, la oss si at du er sinnssykt keen på en fyr, men fyrer liker ikke deg. Hva er beste måten for han å fortelle deg at du ikke har sjanse i helvete på han?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet
Anyone?

hmm den der hørtes vanskelig uthva om du avviser henne på en skikkeli slem måte. om hun er mannevond kan det kanskje føre til et uheldig resultat... sorry har ikke noen gode råd. du burde iallefall prøve å ta en lang prat med henne og forklare henne detaljert at du ikke r interessert i henne og hvorfor. hvis hun ikke skjønner tegninga da så må det jo være noe alvorlig galt med henne

Gjest Donnerstag
Skrevet
hmm den der hørtes vanskelig uthva om du avviser henne på en skikkeli slem måte. om hun er mannevond kan det kanskje føre til et uheldig resultat... sorry har ikke noen gode råd. du burde iallefall prøve å ta en lang prat med henne og forklare henne detaljert at du ikke r interessert i henne og hvorfor. hvis hun ikke skjønner tegninga da så må det jo være noe alvorlig galt med henne

Jeg mener jeg var rimelig slem med begge du: "Nå må du skjerpe deg. Det blir ikke noe mellom deg og meg!" og snudde ryggen til. Som sagt, hun ene forstod nok hva jeg mente, men hun andre, hun jeg ignorerer, har nesten bare giret opp et hakk.

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg mener jeg var rimelig slem med begge du: "Nå må du skjerpe deg. Det blir ikke noe mellom deg og meg!" og snudde ryggen til. Som sagt, hun ene forstod nok hva jeg mente, men hun andre, hun jeg ignorerer, har nesten bare giret opp et hakk.

hmm da burde du endre taktikk og virkelig snakke med henne og forklare situasjonen. det virker som at jo mer du overser henne jo mer interessert blir hun

Gjest Donnerstag
Skrevet
hmm da burde du endre taktikk og virkelig snakke med henne og forklare situasjonen. det virker som at jo mer du overser henne jo mer interessert blir hun

hmm, du er kanskje inne på noe der. Men dama er ikke vel bevart når hun oppfører seg slik når hun har en kjæreste. Hvis jeg hadde kjent typen, så hadde jeg sørget for at hun hadde fått fyken for lenge siden, men jeg gjør jeg ikke.

Noen jenter forstår jeg meg virkelig ikke på.

Skrevet

Ignorer, ignorer, ignorer... Til slutt blir hun lei. Ting tar tid.

Gjest Bianca26
Skrevet
hmm, du er kanskje inne på noe der. Men dama er ikke vel bevart når hun oppfører seg slik når hun har en kjæreste. Hvis jeg hadde kjent typen, så hadde jeg sørget for at hun hadde fått fyken for lenge siden, men jeg gjør jeg ikke.

Noen jenter forstår jeg meg virkelig ikke på.

nei at hun ikke er helt god i huet har jeg forstått. kanskje nettopp derfor hun reagerer på din avvisning på en helt syk måte. hun har sikkert nen rare forestillinger oppi hodet som ikke er mulig å forstå

Gjest Bianca26
Skrevet
Ignorer, ignorer, ignorer... Til slutt blir hun lei. Ting tar tid.

men stakkars gutten, hvor lenge skal han måtte holde ut med denne psycho stalker dama?

Skrevet

Tenk om hun bare tror du spiller "Hard to get"? Finnes en "lidelse" som heter "Erotomania" ( http://en.wikipedia.org/wiki/Erotomania ) , hvor man er hundre prosent overbevist om at en person er forelsket i en. Litt skremmende er det jo...

Gjest Donnerstag
Skrevet
nei at hun ikke er helt god i huet har jeg forstått. kanskje nettopp derfor hun reagerer på din avvisning på en helt syk måte. hun har sikkert nen rare forestillinger oppi hodet som ikke er mulig å forstå

Du sier noe fornuftig.

Jeg skal snakke med henne og spørre henne hva hun driver med.

Gjest Donnerstag
Skrevet
Tenk om hun bare tror du spiller "Hard to get"? Finnes en "lidelse" som heter "Erotomania" ( http://en.wikipedia.org/wiki/Erotomania ) , hvor man er hundre prosent overbevist om at en person er forelsket i en. Litt skremmende er det jo...

haha, nå flirte jeg godt :)

Jeg vet hvordan jeg spiller "hard to get", men tro meg, det gjør jeg ikke med henne, jeg gir henne en isfront. 100% total ignore.

"Erotomania" kan jo faktisk forklare hvordan hun oppfører seg. Men denne dama virker helt nutcase.

Gjest strykebrett
Skrevet

Kanskje du kan true henne med å si fra til typen, lyge på deg en annen jente du er forelska i eller rett og slett fysisk løpe fra henne?

Gjest Bianca26
Skrevet
Kanskje du kan true henne med å si fra til typen, lyge på deg en annen jente du er forelska i eller rett og slett fysisk løpe fra henne?

1: om jeg var han ville jeg ikke gjøre det første. da kan han risikere at hun mistolker det og tror at grunnen til at han vil si det til typen hennes er fordi at han vil ha henne for seg selv.

2: det ville jeg kanskje gjort eller sørget for å bli sett med en annen rett foran trynet hennes

3: det siste er kanskje vanskelig. jaja blir mye trening i en god og lang løpetur hver dag hehe

Gjest Donnerstag
Skrevet

Vi snakker om ei lita jente på 160cm her, jeg løper ikke fra henne :) Hun holder alltid god avstand til meg, men hun stalker. Hun er overalt hvor jeg befinner meg, og kikker på meg. Når jeg ser bort på henne, så får hun tusen andre ting å gjøre - akkurat som hun ikke kikket på meg..

Uansett konklusjonen er vel at vi ikke har med et A4 kvinnebein å gjøre, og jeg må gi henne særbehandling: snakke med henne og spør hvorfor hun oppfører seg på denne måten. Jeg er alltid snill når jeg avviser "normale" jenter som sjekker meg opp, men disse to, spesielt stalkeren, er mannevonde og man har ikke lyst å ha noe med dem å gjøre.

Gjest Bianca26
Skrevet
Vi snakker om ei lita jente på 160cm her, jeg løper ikke fra henne :) Hun holder alltid god avstand til meg, men hun stalker. Hun er overalt hvor jeg befinner meg, og kikker på meg. Når jeg ser bort på henne, så får hun tusen andre ting å gjøre - akkurat som hun ikke kikket på meg..

Uansett konklusjonen er vel at vi ikke har med et A4 kvinnebein å gjøre, og jeg må gi henne særbehandling: snakke med henne og spør hvorfor hun oppfører seg på denne måten. Jeg er alltid snill når jeg avviser "normale" jenter som sjekker meg opp, men disse to, spesielt stalkeren, er mannevonde og man har ikke lyst å ha noe med dem å gjøre.

av ren nysgjerrighet bare. hva er det som gjør henne direkte mannevond?

Gjest Donnerstag
Skrevet
av ren nysgjerrighet bare. hva er det som gjør henne direkte mannevond?

De oppfører seg slik at man ikke har lyst å være med dem: Skravler 100% svada. Snakker ufint om andre fine jenter til MEG bare for å prøve å fremstå som mer attraktiv.

Generelt så har begge en hissig "livet er kjipt for meg,jeg får ingenting til, og jeg hater alle dere som har det bra" fremtoning. Hvis du skjønner? :)

Gjest Bianca26
Skrevet
De oppfører seg slik at man ikke har lyst å være med dem: Skravler 100% svada. Snakker ufint om andre fine jenter til MEG bare for å prøve å fremstå som mer attraktiv.

Generelt så har begge en hissig "livet er kjipt for meg,jeg får ingenting til, og jeg hater alle dere som har det bra" fremtoning. Hvis du skjønner? :)

å ok. høres ganske irriterende ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...