Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #1 Del Skrevet 24. november 2009 Hei googler du den personen du har vært på date med? Eller skal på date med? Hvorfor/hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #2 Del Skrevet 24. november 2009 Hei googler du den personen du har vært på date med? Eller skal på date med? Hvorfor/hvorfor ikke? Har gjort det noen ganger. Mest for å finne ut om personen er den han utgir seg for. Aldri sjekket skattelistene da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. november 2009 #3 Del Skrevet 25. november 2009 Selvsagt googler jeg. Av ren nysgjerrighet. Skattelistene er fullstendig uinteressante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. november 2009 #4 Del Skrevet 25. november 2009 Og hva kan man finne ut om en person ved å google - utenom bosted, tlfnr og skattelistene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #5 Del Skrevet 25. november 2009 Haha - dere påstår at dere ikke sjekker skattelistene når deer googler fyren - det tror jeg aldri i verden på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draum Skrevet 25. november 2009 #6 Del Skrevet 25. november 2009 Og hva kan man finne ut om en person ved å google - utenom bosted, tlfnr og skattelistene? Ganske mye. Facebook-kontoen hvis den ikke er skikkelig lukket, hvilke underskriftskampanjer på nett han har skrevet under på, hvilke artikler han har kommentert i ulike aviser osv. Det kommer jo veldig anpå hvor aktiv vedkommende er på nett, men det er skremmende mye man kan finne ut om enkelte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #7 Del Skrevet 25. november 2009 Haha - dere påstår at dere ikke sjekker skattelistene når deer googler fyren - det tror jeg aldri i verden på! Så fortell meg hvorfor vi innrømmer googling, men ikke av skattelistene? Ikke alle som er opptatt av penger. Det er sjelden fare for at de gutta jeg faller har særlig mye penger uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. november 2009 #8 Del Skrevet 25. november 2009 Ganske mye. Facebook-kontoen hvis den ikke er skikkelig lukket, hvilke underskriftskampanjer på nett han har skrevet under på, hvilke artikler han har kommentert i ulike aviser osv. Det kommer jo veldig anpå hvor aktiv vedkommende er på nett, men det er skremmende mye man kan finne ut om enkelte. Ja, det er jo mange som er utrolig teite i hue, så sånn sett er det nok smart å se hvor dum denne egentlig er før det er for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. november 2009 #9 Del Skrevet 25. november 2009 Og hva kan man finne ut om en person ved å google - utenom bosted, tlfnr og skattelistene? En hel haug! Blogger, album, medieklipp, uttalelser i media, underskriftskampanjer, om vedkommende har vært gift, barn, hvem som bor på adressen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_wow_* Skrevet 25. november 2009 #10 Del Skrevet 25. november 2009 Og hva kan man finne ut om en person ved å google - utenom bosted, tlfnr og skattelistene? en hel del.. jeg fant blant annet ut at en kompis av meg tydeligvis liker å se suspekte "treningsvideoer" med supersize-damer på youtube. Sånn går det når man bruker epostadresse som brukernavn og har fullt navn i epostadressen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_wow_* Skrevet 25. november 2009 #11 Del Skrevet 25. november 2009 Haha - dere påstår at dere ikke sjekker skattelistene når deer googler fyren - det tror jeg aldri i verden på! hvorfor ikke? skattelistene sier faktisk ikke stort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. november 2009 #12 Del Skrevet 25. november 2009 Skattelistene er uinteressante fordi jeg tjener mer enn nok penger på egenhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. november 2009 #13 Del Skrevet 25. november 2009 en hel del.. jeg fant blant annet ut at en kompis av meg tydeligvis liker å se suspekte "treningsvideoer" med supersize-damer på youtube. Sånn går det når man bruker epostadresse som brukernavn og har fullt navn i epostadressen... Ja, det finnes som sagt nok av teite folk dessverre. Og det kan være ganske så belysende bare å se hva medlemmer her skriver på ulike KG-fora faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. november 2009 #14 Del Skrevet 25. november 2009 Ja, det finnes som sagt nok av teite folk dessverre. Og det kan være ganske så belysende bare å se hva medlemmer her skriver på ulike KG-fora faktisk På KG har man nick og kan late som man er akkurat hvem man vil, så det er litt annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ida_* Skrevet 25. november 2009 #15 Del Skrevet 25. november 2009 Ja, jeg googler. Og det er for ikke å risikere å havne på date med en gift fyr som er 20 år eldre enn det han sier han er. Så det,så. Har nemlig skjedd meg en gang i tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. november 2009 #16 Del Skrevet 25. november 2009 På KG har man nick og kan late som man er akkurat hvem man vil, så det er litt annerledes. Javisst, så lenge man bare er klar over at alt man skriver kan og vil bli brukt i mot en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. november 2009 #17 Del Skrevet 25. november 2009 Javisst, så lenge man bare er klar over at alt man skriver kan og vil bli brukt i mot en selv. Du har så høye tanker om menneskene rundt deg. Og deg selv, for den del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. november 2009 #18 Del Skrevet 25. november 2009 Javisst, så lenge man bare er klar over at alt man skriver kan og vil bli brukt i mot en selv. NEI; det kan bli brukt om KATEW, og det blir det hele tida. KateW er absolutt ikke meg, selv om endel mener å tro det. Dem om det, tenker jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. november 2009 #19 Del Skrevet 25. november 2009 Du har så høye tanker om menneskene rundt deg. Og deg selv, for den del. Er dette det man vanligvis betegner for ironi eller? Jeg har ikke høye tanker om menneskene rundt meg - derimot har jeg høy krav til menneskene rundt meg. Akkurat som jeg har til meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. november 2009 #20 Del Skrevet 25. november 2009 NEI; det kan bli brukt om KATEW, og det blir det hele tida. KateW er absolutt ikke meg, selv om endel mener å tro det. Dem om det, tenker jeg da. Det du da kanskje ikke helt forstår er at alt andre folk "ser" her er KateW og det du skriver. Det eneste inntrykket vi får av deg er altså dine tanker som du formulerer her. Hvis du ønsker å fremstå som en helt annen her enn den du egentlig er i virkeligheten, så er det selvfølgelig ditt valg. Du må bare være klar over hvordan du da blir oppfattet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå