lidia Skrevet 22. august 2003 #1 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har nå skura oppvaskkummen skikkelig, og den så blank ut i akkurat ett minutt. Når alt liksom tørka, så kan man se at det er noe som sitter igjen. Den er jo helt rein,men det sitter liksom noen flekker igjen som jeg ikke klarer å få bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 22. august 2003 #2 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg bruker stålull på vasken min - da skinner den som bare det etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lidia Skrevet 22. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 22. august 2003 ja, jeg brukte sånne pads med såpe. Egentilig så er de veldig praktiske, men de klarte ikke å få vekk alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 22. august 2003 #4 Del Skrevet 22. august 2003 Klor. Jeg hadde noe liggende i klor over en peride i kummen på jobb (stålkumme). SÅ blank har den aldri vært gitt. Ellers er vel jif skurekrem en slager man ikke bare kan glemme sånn med det første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 23. august 2003 #5 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg bruker stålull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 23. august 2003 #6 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg bruker Jif skurekrem og en sånn "svamp med bust på baksida" og da blir det meste blankt og pent. Blankt nok for meg i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. august 2003 #7 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg bruker skurekrem og en oppvaskbørste jeg. Så skylle jeg godt og tørker godt over (gnir) med en microfiberklut. Da får jeg vekk belegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. august 2003 #8 Del Skrevet 23. august 2003 Bruk en god "svamp med bust på baksida" dyppet i masser av varmt vann med bakepulver i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2003 #9 Del Skrevet 23. august 2003 Fyll vann i kummen. Strø blenda micro i vannet (ca en kopp) og la det stå natten over. Da blir den skinnende ren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 23. august 2003 #10 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg har aldri prøvd det så jeg garanterer ingenting, men jeg fikk et råd en gang om varmt vann og bakepulver??? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. august 2003 #11 Del Skrevet 24. august 2003 Stahl fix. Da blir det reint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. august 2003 #12 Del Skrevet 24. august 2003 Vaska oppvaskkummen igår jeg. Bruker vann og Sun Ultra (oppvaskmaskinmiddel) og lar det virke en stund. Blir så blank og fin atte..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nile Skrevet 24. august 2003 #13 Del Skrevet 24. august 2003 Skrubb med oppvaskmaskinpulver - blankt og fint. Dette er også ypperlig for å få kaffekannene reine inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. august 2003 #14 Del Skrevet 25. august 2003 Plumbo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 26. august 2003 #15 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg bruker MrMuscle Stålrent. Alt blir skinnende rent, uten for mye skrubbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå