Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Hjelp, hva har facebook funnet på nå. Plutselig kommer det på min newsfeed hver eneste gang en ny person melder seg på en gruppe jeg er med i. Dette vil jo fylle opp hele siden om det fortsetter. Men går det an å blokke ut den funksjonen? Prøvde å trykke "hide", men da skjules kun innlegg fra akkurat den personen. Er det ikke noe annet å gjøre enn å melde seg ut av populære grupper?
Gjest yojo Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Hjelp, hva har facebook funnet på nå. Plutselig kommer det på min newsfeed hver eneste gang en ny person melder seg på en gruppe jeg er med i. Dette vil jo fylle opp hele siden om det fortsetter. Men går det an å blokke ut den funksjonen? Prøvde å trykke "hide", men da skjules kun innlegg fra akkurat den personen. Er det ikke noe annet å gjøre enn å melde seg ut av populære grupper? På venstre side på "hjem" siden trykker du på "mer", så drar du "status oppdateringer" over "nyhetsoppdateringer". da blir den slik den var
Periwinkle Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 På venstre side på "hjem" siden trykker du på "mer", så drar du "status oppdateringer" over "nyhetsoppdateringer". da blir den slik den var Funker ikke. Den går tilbake så fort man gjør noe annet
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Hm, nå forsvant det igjen uten at jeg gjorde noe... de skjønte vel at dette ikke var noen lur ide kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå