Shenanigan Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Jeg har blitt så inspirert av dere damer her til å være litt flinkere til å sminke meg. Har bestilt Sigma koster for det jeg har blir det bare tull av. Men så var det det med skygger. Noen anbefalte Cherryculture og jeg leste til øyet ble stort og vått og fikk lyst til å sminke seg, MEN, er disse noe særlig å bruke? Gigapalett
Gjest Heidie Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Jeg er veldig fornøyd med øyenskyggene fra NYX :)Har ikke akkurat denne paletten, men har flere av de andre
pittie Skrevet 25. november 2009 #3 Skrevet 25. november 2009 På youtube er det mange som snakker om div NYX øyeskygger. Virker som om de jevnt over er fornøyde med kvalitet i forhold til pris. Bare husk en god primer
Gjest Heidie Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 God primer er viktig ja det gjelder uansett hvor mye øyenskyggene koster
Shenanigan Skrevet 25. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2009 Hjertelig tusen takk jenter! Da går jeg til innkjøp av primer og Enormt Gigasett med skygger og setter igang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå