Gå til innhold

Æsj så teit!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue

Hei på tirsdag var jeg til underlivundersøkelse, de sa jeg ikke skulle vaske meg så mye nedentil for jeg hadde æsj sopp ÆSJ så ekkelt, så jeg fikk en pille og noe krem, mittpoeng er jeg begynte på onsdag med dette, når kan jeg få ligget med min kjære igen tror dere som har gjort dette før og vet hvor mange dager, mener dere ikke... tja 2 dager eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hvis pillen du fikk var en Canesten vagitorie (skjedestikkpille) bør du vente til den er oppløst og ute av skjeden, ellers kommer du til å bli sår!

Det tar opptil tre dager.

Bra du fikk legen til å sjekke :D , synd du tok feil i en annen tråd... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

blablabla di tispe hehe :) :D

ja det ble ikke noe på meg uansett for litt siden, så det blir i morra jeg får sjansen da er det ikke siden tirsdag jeg har gjort slikt så jeg må nok nødt til å gjøre det. Tjihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Skjønner det OgaBoga :)

Bra du fikk hjelp! Når du blir bra kommer du til å oppdage hvor fælt det egentlig var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Vel i dag drar jeg hjem til mandal og slike abstinenser meg og typen har hatt den siste uka (ok uka førdet med mensen æsj) blir det garantert etellerannet i dag, kanskje det var det som gjorde at jeg ikke ble våt nok heller? Håper det, så slipper jeg skumle lyder som at huden sprekker, huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...