Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Jeg elsker deg. En kjærlighetserklæringer som volder meg en del hodebry. For hva ligger bak denne erklæringen? Ubetinget kjærlighet? Feks er jeg helst sikker til enhver tid at jeg elsker min sønn, selv om jeg ironisk nok "bare" sier Jeg er så glad i deg; til min tenåringsønn.Jeg er helst sikker på at jeg er "så glad i" min kjære, men jeg er derimot ikke sikker på at jeg elsker ham. Forhold går som kjent opp og ned. Når forholdet har en opptur, elsker jeg , og alt er topp. Men når jeg føler at det går ned, føler ikke jeg spesielt sterkt at jeg elsker ham, jeg blir tvert i mot usikker på om jeg gjør det. Kansje nettopp fordi jeg tolker ordene jeg elsker deg som en erklæring på ubetinget kjærlighet. Dermed blir jeg enda mer usikker på mine egne følelser når partneren stadig erklærer at han elsker meg. Så..mitt spm er, hva ligger bak erklæringen Jeg elsker deg? Ubetinget kjærlighet?
I Grosny Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Jeg elsker deg. En kjærlighetserklæringer som volder meg en del hodebry. For hva ligger bak denne erklæringen? Ubetinget kjærlighet? Feks er jeg helst sikker til enhver tid at jeg elsker min sønn, selv om jeg ironisk nok "bare" sier Jeg er så glad i deg; til min tenåringsønn.Jeg er helst sikker på at jeg er "så glad i" min kjære, men jeg er derimot ikke sikker på at jeg elsker ham. Forhold går som kjent opp og ned. Når forholdet har en opptur, elsker jeg , og alt er topp. Men når jeg føler at det går ned, føler ikke jeg spesielt sterkt at jeg elsker ham, jeg blir tvert i mot usikker på om jeg gjør det. Kansje nettopp fordi jeg tolker ordene jeg elsker deg som en erklæring på ubetinget kjærlighet. Dermed blir jeg enda mer usikker på mine egne følelser når partneren stadig erklærer at han elsker meg. Så..mitt spm er, hva ligger bak erklæringen Jeg elsker deg? Ubetinget kjærlighet? Det får vi aldri vite. Du får støtte tolkningene på kroppsspråk og annen adferd, og du får intervju din kjære grundig. Han er den som kan utdype det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå