Gå til innhold

Invitasjonene kom i posten idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Invitasjonene ble skikkelig fine. Jeg ble utrolig glad og fornøyd. Så deilig å kunne krysse av fra listen nok en ting gjort liksom.

Jeg brukte Optimalprint.com etter et tips jeg fikk her inne på KG. Vi har valgt å ha et bilde av oss i invitasjonen og bestilte samtidig bordkort med samme bilde. Jeg er bare såå fornøyd og gleder meg til å begynne å sende ut og vente på tilbakemeldinger.

Nå er det igang på orntlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du er fornøyd!

Vi var også veldig fornøyde med invitasjonene vi bestilte via optimalprint. Vi hadde ikke bilde på, men designet invitasjonen selv og lastet den opp som pdf-fil. Det ble veldig bra! Stilrent og fint, og jeg synes vi fikk mye for pengene.

Skrevet

Dette så veldig bra ut!

Lurer på hvordan dere gikk frem for å designe de selv Englefjes, er det fryktelig avansert eller?

Skrevet

Var det slik jeg fryktet at det står printet www.optimalprint.no på baksiden?

Skrevet

Ja det gjør det med det er med så bitteliten skrift og veldig diskret i det ene hjørnet, at for min del så gjør ikke det noe som helst. Jeg har vist frem invitasjonen til etpar kollegaer/venner idag og de synes den var veldig fin :-). De bemerket ikke at det stod noe i det ene hjørnet heller.

Skrevet

Ah, så det var slik, ja ja.. jeg nekter å vise reklame for et firma så lenge jeg har betalt for varen, det er ikke riktig.

MEN det er jo meg ;)

Så flott at du ble fornøyd! Det begynner å nærme seg nå. Spennende.

Vi driver på å sende inn for å få printet invitasjonene i disse dager, skal sendes ut rett over jul/nyttår. :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...