Gå til innhold

til dere ny single jenter:)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_undrende_*
Skrevet

hei.hvordan er deres innstilling til at nå skal man være singel? er 21 år og nettopp kommet utfra 4 års langt forhold. jeg har egentlig veldig blandet førelser. det var forresten jeg som gjorde det slutt. noen dager syns jeg det er toppers og være singel,mens andre dager kunne jeg godt ha hatt en gutt bare for og kose. jeg har" drevet" med en nylig bekjent gutt. vi har vært mye sammen og koset oss. men vet egentlig at det ikke er noe fra hans side. det er det vel egentlig ikke fra min sin side heller,men noen dager er det at jeg klandrer meg fast i han., egentlig bare for at det er deilig og ha noen å være betatt av og være nær. har dere sånne følser og? det er så irriterende. for jeg vil ikke at han skal tro at jeg liker han mere enn det jeg gjør. vil egentlig bare høe litt hvordan dere har det. og om det er helt normsalt og bare "falle" for noen som har sleppet inn hos deg,men som du egentlig ikke vil noe mere.

Videoannonse
Annonse
Gjest enslaved
Skrevet
hei.hvordan er deres innstilling til at nå skal man være singel? er 21 år og nettopp kommet utfra 4 års langt forhold. jeg har egentlig veldig blandet førelser. det var forresten jeg som gjorde det slutt. noen dager syns jeg det er toppers og være singel,mens andre dager kunne jeg godt ha hatt en gutt bare for og kose. jeg har" drevet" med en nylig bekjent gutt. vi har vært mye sammen og koset oss. men vet egentlig at det ikke er noe fra hans side. det er det vel egentlig ikke fra min sin side heller,men noen dager er det at jeg klandrer meg fast i han., egentlig bare for at det er deilig og ha noen å være betatt av og være nær. har dere sånne følser og? det er så irriterende. for jeg vil ikke at han skal tro at jeg liker han mere enn det jeg gjør. vil egentlig bare høe litt hvordan dere har det. og om det er helt normsalt og bare "falle" for noen som har sleppet inn hos deg,men som du egentlig ikke vil noe mere.

Dette er en veldig normal reaksjon, og ikke minst et behov for mange!Dersom man først skal ha en slik "kosevenn" da, så tror jeg det er ytterst viktig å avklare at det er nettopp det denne personen er for deg. En ting er for deg selv, men også for den andre. Dette må gjøres TYDELIG! Dersom den andre liker deg, og du ikke er tydelig nok, så kan den andre lett tenke "bare hun får litt tid".. Det er sjelden det blir noe fast og varig med den første man treffer raskt etter et brudd, og det kanskje nettopp fordi man ikke er klar for noe nytt enda..

Det er ikke tvil om de menneskene man treffer da har sin funksjon, og at man mister behovet for dem etterhvert som følelsene fra bruddet forsvinner..

Det er ikke noe galt i å ha en slik person i livet sitt, bare se til at dere er enige om hva dere har.

Det er lett å oppleve en "falsk" forelskelse også, nettopp fordi man er følelsesmessig sårbar.

Lykke til som nysingel, og velkommen i klubben på letingen etter den rette ;)

Skrevet

Det var akkurat som du skulle ha skrevet om meg. :)

Er nylig blitt singel etter et langt samboerforhold. En fyr jeg hadde noe på gang med før jeg traff denne eksen, fant fort ut at det var slutt (ikke så glad i facebook lenger) og vil gjerne ta opp kontakten. Har på en måte "godtatt" denne flørtingen, med sms og telefonsamtaler, men jeg vet at han ikke er en jeg vil gå videre med. Han sier han er betatt, og tenker på å gjøre det slutt med dama si... Overhodet ikke det jeg vil! Han har på en måte blitt en erstatter. Godt å få litt oppmerksomhet når selvtillitten har fått seg en knekk. Jeg får veldig dårlig samvittighet, og det riktige er nok å legge kortene på bordet.

Tror ikke det er noe lurt å hoppe ut i noe nytt så fort man er alene. Min plan er å ta vare på meg selv, og være singel LENGE!

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg er spik motsatt. Blir kvalm når jeg tenker på andre, og vil ikke bli tatt på av noen som helst.

Har hatt en flørt etter at det ble slutt, men jeg trakk meg unna før det ble fysisk. Klarte bare ikke tanken på at en annen enn exen skulle ta på meg.

Så jeg skal sitte i mi ega lita hule til krampa tar meg og kjærlighetssorgen er over :) Like greit!

Skrevet
Jeg er spik motsatt. Blir kvalm når jeg tenker på andre, og vil ikke bli tatt på av noen som helst.

Har hatt en flørt etter at det ble slutt, men jeg trakk meg unna før det ble fysisk. Klarte bare ikke tanken på at en annen enn exen skulle ta på meg.

Så jeg skal sitte i mi ega lita hule til krampa tar meg og kjærlighetssorgen er over :) Like greit!

Oj...høres ikke bra ut....kvinnelig huleboer nærmer seg "mannebisk"...spesielt valg.

Gjest enslaved
Skrevet

Det er jo også en helt naturlig reaksjon..- om ikke langt mindre komplisert :)

Kroppen sier i fra når du er klar for noe nytt, og det er langt enklere enn dersom du hadde en "kosevenn", som du nå ditchet for en potensiell partner, da kosevennen ikke lenger har noen funksjon :)

Man blir fort sett på som en kynisk bitch i de tilfellene..

Gjest Emmanuelle
Skrevet
Det er jo også en helt naturlig reaksjon..- om ikke langt mindre komplisert :)

Kroppen sier i fra når du er klar for noe nytt, og det er langt enklere enn dersom du hadde en "kosevenn", som du nå ditchet for en potensiell partner, da kosevennen ikke lenger har noen funksjon :)

Man blir fort sett på som en kynisk bitch i de tilfellene..

Det spørs vel om man dumpet eller ble dumpa. Jeg har inntrykk av at om man er den som dumpet så har man ikke "lov" til å hooke opp med en ny før det har gått rimelig tid.

Men om man ble dumpet er det så synd i en at folk forstår at man trenger en rebound.

Skrevet

ja, vi reagerer forskjellig. jeg kunne ønske jeg ikke var så "avhengig" av gutter. jeg er så opptatt av og finne meg en gutt på byen. det er nesten det jeg bare tenker på når jeg er ute. det har kanskje noe med at jeg har vært opptatt helt siden jeg var 15 og ikke fått levd singel livet. derfor er det lurt og være singel litt. men jeg vil også ha en gutt som jeg bare kan slappe av med i uke dagene. det er ikke lett altså. men det er det jo ikke når man har kjæreste heller. man vil alltit ha det man ikke kan få.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg synes det høres litt rart ut jeg. "gutt du bare vil slappe av med i ukedagene". En kompis? Hva med hund? Masse kos :P

For din del synes jeg at du burde tvinge deg selv til å være alene en stund. Det er ikke sunt å definere seg selv utifra om man har kjæreste eller ikke.

Gjest Gjest_helen_*
Skrevet

for min del, var d jeg som slo opp for jeg falt for en annen, forholdet skranglet en god stund før jeg fant ham og jeg er redd d bare var for jeg fikk den oppmerksomheten jeg trengte fra ham, noen som har hatt et langvarig forhold, en liten stund etter et brudd?

Skrevet

jeg fortstår deg godt, har akkurat blitt singel, og vil gjerne ha en kosevenn, mn tror og det vil bli vanskelig å tyde følelsene mine da. om jeg liker ham eller ikke, bare for han gir meg det jeg trenger. tror jeg må holde meg litt unna mannfolka, til jeg har kommet meg over eksen. mn er jo bare snakke med ham og forsikre hverandre om at dere er enige, som noen andre hadde sakt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...