Gjest care Skrevet 22. august 2003 #1 Skrevet 22. august 2003 Jepp hepp...ble bedt ut på stand up show i går. Det var begynnelsen på stand up festivalen 2003. Fy fader hvor jeg koser meg, mens rødvinen flyter og lattermusklene får trening. Det er vitamininnsprøytning - anbefales på det stekeste i helgen hvis du ikke allerede har planlagt helgen. :blunke:
Gjest care Skrevet 22. august 2003 #3 Skrevet 22. august 2003 Uff, husker ikke navnet på alle, men han derre morsomme fra Bergen (han som var med i blanke messingen), uff hvem mer.....tisa tønne og typen, en australsk, de derre to fra judas, noen fra toten (veldig morsomme) mm. Her er en link: http://www.smuget.no/dt_front.asp?gid=11&amid=2657
Gjest Coolaid Skrevet 23. august 2003 #4 Skrevet 23. august 2003 Elsker standup! Han fra Bergen heter Dagfinn Lyngbø. Tror han må være norges morsomste mann.
Gjest care Skrevet 23. august 2003 #5 Skrevet 23. august 2003 Elsker standup! Han fra Bergen heter Dagfinn Lyngbø. Tror han må være norges morsomste mann. Jepp, det var han dagfinn ja :blunke: Jo, han er morsom, han har en spesiel måte å snakke på...
Rapitap Skrevet 23. august 2003 #6 Skrevet 23. august 2003 Skulle ønske de hadde slike festivaler i Bergen.... *snufs* Så de litt på TV igår...og da mener jeg at vi fikk vel se noen sekunder av 1/8-del av stand-upperne..
Gjest care Skrevet 23. august 2003 #7 Skrevet 23. august 2003 :o Hva, har dere ikke stand up i Bergen? Nei, nå tuller du??? Dere har jo en del komikere derfra?
Rapitap Skrevet 23. august 2003 #8 Skrevet 23. august 2003 Ja, en her og en der, sånn av og til, men ikke FESTIVAL!
Ronja Skrevet 23. august 2003 #11 Skrevet 23. august 2003 Åja, skulle ønske jeg kunne vært på noe av det i helgen! Bor litt utenfor alt... og det er litt strev å komme seg dit det skjer. Standup er supergøy! Så klipp fra Standupfestivalen 2002 på tv i går, det får være min erstatning!
Skusla Skrevet 23. august 2003 #12 Skrevet 23. august 2003 Var på stand-up festivalen i fjor, og det var noe av det morsomste jeg har vært med på... Jon Schau, Dagfinn Lyngbø, Baste Bolstad.. You name it. De er utrolig vittige. Missunner deg å være der i år... :D Hadde gjort godt å få trimmet lattermusklene i år igjen ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå