Gå til innhold

hva skal jeg ha på meg på nyttårsaften?

Gjest Gjest_meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*

jeg har ganske så slank kropp, men sliter med beina mine... dvs, jeg synes ikke de er fine.

hva kan jeg ha på meg på nyttårsaften som er sexy, UTEN at det behøver være kjole.

håper virkelig noen kan hjelpe meg litt med et antrekk:)I

hilsen fortvilet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville følt meg for lite pyntet med olabukse på nyttårsfest. Men når du foreslår tights, betyr det at du kunne gått for pen kjole med svart, helt tett strømpebukse? Eller halvfin kjole med tights? Det fins jo noen kjoler som ikke virker så superpynta, selv om de har paljetter eller annen pynt (jeg syns nemlig det blir litt rart med ordentlig pen kjole med tights).

Ellers kan man jo bruke en pen bukse, f.eks. en svart bukse med litt glans i. Eller en annen svart bukse med høyt eller lavt liv, og en ordentlig pyntet topp, med noen iøyenfallende smykker og høye hæler. Sminker man seg litt opp og ordner håret, kan man jo se ganske pyntet ut uten at man trenger å ha kjole, syns jeg. Hvis du altså bekymrer deg for å være mindre pyntet enn de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de over, du kan godt ha bukse, så lenge du har en litt ekstra fin topp. Gjerne med paljetter, glitter osv, er jo fint på nyttår.

Evt kan du ha en sid kjole, eller et langt skjørt.

Halvlange skjørt/kjoler med lange støvletter kan jo være noe. Er jo feks mote med støvletter som går over knærne nå.

Tights kan godt funke til en røffere kjole, finnes mange fine tightser, i forskjellig stoff. Tips: Ha stram nylonstrømpebukse under, så føles beina fastere i fisken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Transemann 35

Hvorfor ikke kjole? Jeg skal helt sikkert ha på meg en kort sexy kjole, det gjorde jeg for ett år siden og det ble suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stor forskjell på dagligdagse olabukser og et par fine orginale, i mørkt denim gjerne. I rett modell. Jeg synes egentlig det er mer pyntete enn tights nå til dags, siden alle fjortisene bruker tights som bukser.

leif på leif

Endret av pittie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så glad for mange tilbakemeldinger :)

kan jeg f eks gå med tights, pensko og en topp som dekker ropma?

Klart du kan, men da kan du vel like godt gå med kjole og strømpebukse? Tights viser jo bein like mye som strømpebukser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...