Gjest Gjest_meg_* Skrevet 24. november 2009 #1 Del Skrevet 24. november 2009 jeg har ganske så slank kropp, men sliter med beina mine... dvs, jeg synes ikke de er fine. hva kan jeg ha på meg på nyttårsaften som er sexy, UTEN at det behøver være kjole. håper virkelig noen kan hjelpe meg litt med et antrekk:)I hilsen fortvilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #2 Del Skrevet 24. november 2009 Jeans og en pen topp.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 24. november 2009 #3 Del Skrevet 24. november 2009 Catsuit? Berre held deg unna haremsbukseform, du kan bli bura inne for estetisk kriminalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 24. november 2009 #4 Del Skrevet 24. november 2009 man kan vel ikke gå med jeans på nyttårsfest? men tights da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 24. november 2009 #5 Del Skrevet 24. november 2009 Jumpsuits er jo i vinden nå. http://www.asos.com/Asos/Asos-Halter-Tailo...1&clr=Black http://www.asos.com/Asos/Asos-One-Shoulder...1&clr=Black Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 24. november 2009 #6 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg ville følt meg for lite pyntet med olabukse på nyttårsfest. Men når du foreslår tights, betyr det at du kunne gått for pen kjole med svart, helt tett strømpebukse? Eller halvfin kjole med tights? Det fins jo noen kjoler som ikke virker så superpynta, selv om de har paljetter eller annen pynt (jeg syns nemlig det blir litt rart med ordentlig pen kjole med tights). Ellers kan man jo bruke en pen bukse, f.eks. en svart bukse med litt glans i. Eller en annen svart bukse med høyt eller lavt liv, og en ordentlig pyntet topp, med noen iøyenfallende smykker og høye hæler. Sminker man seg litt opp og ordner håret, kan man jo se ganske pyntet ut uten at man trenger å ha kjole, syns jeg. Hvis du altså bekymrer deg for å være mindre pyntet enn de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
einna Skrevet 24. november 2009 #7 Del Skrevet 24. november 2009 Enig med de over, du kan godt ha bukse, så lenge du har en litt ekstra fin topp. Gjerne med paljetter, glitter osv, er jo fint på nyttår. Evt kan du ha en sid kjole, eller et langt skjørt. Halvlange skjørt/kjoler med lange støvletter kan jo være noe. Er jo feks mote med støvletter som går over knærne nå. Tights kan godt funke til en røffere kjole, finnes mange fine tightser, i forskjellig stoff. Tips: Ha stram nylonstrømpebukse under, så føles beina fastere i fisken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 24. november 2009 #8 Del Skrevet 24. november 2009 Hvis det er bena som skal skjules, kan du jo ha en lang kjole? Ingenting er for pyntet på nyttåsaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 24. november 2009 #9 Del Skrevet 24. november 2009 Hvorfor ikke kjole? Jeg skal helt sikkert ha på meg en kort sexy kjole, det gjorde jeg for ett år siden og det ble suksess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 24. november 2009 #10 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Er stor forskjell på dagligdagse olabukser og et par fine orginale, i mørkt denim gjerne. I rett modell. Jeg synes egentlig det er mer pyntete enn tights nå til dags, siden alle fjortisene bruker tights som bukser. leif på leif Endret 24. november 2009 av pittie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 24. november 2009 #11 Del Skrevet 24. november 2009 er så glad for mange tilbakemeldinger kan jeg f eks gå med tights, pensko og en topp som dekker ropma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #12 Del Skrevet 25. november 2009 er så glad for mange tilbakemeldinger kan jeg f eks gå med tights, pensko og en topp som dekker ropma? Klart du kan, men da kan du vel like godt gå med kjole og strømpebukse? Tights viser jo bein like mye som strømpebukser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2009 #13 Del Skrevet 25. november 2009 hva med trange jeans, støvletter/pumps og en kul tpp?? dette blir i allefall mitt nyttårs antrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå