Gå til innhold

Gir dere tlf nummer ut til hvem som helst?

Gjest fisk

Anbefalte innlegg

Har en kamerat som etter min mening ofte får tlf nummer til damer (3-4++ pr helg) men det skjer heller lite etter på , er det fordi han er håpløs på å få dere til å ha lyst til å finne på noe eller fordi dere gir tlf nr til menn dere ikke er noe som helst intresert i ? Bare lurer :D ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror at hvis noen hadde snakket hyggelig til meg (ikke typiske sjekkereplikker) og så spurt om å få telefonnummeret mitt, hadde jeg antagelig gitt det uten å tenke meg om engang. Selv om jeg har kjæreste. Fordi det ikke ville falt meg inn at noen prøvde å sjekke meg opp med mindre de sa det rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at hvis noen hadde snakket hyggelig til meg (ikke typiske sjekkereplikker) og så spurt om å få telefonnummeret mitt, hadde jeg antagelig gitt det uten å tenke meg om engang. Selv om jeg har kjæreste. Fordi det ikke ville falt meg inn at noen prøvde å sjekke meg opp med mindre de sa det rett ut.

Ha ha! Noen er naive, til og med i 2009...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei grøss og gru! Eposten min strør jeg derimot rundt meg som den skulle vært lommerusk.

Men telefon? Det betyr jo at noen kunn ha ringt meg? Skrekk og gru... (Her snakker vi telefonangst delux :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha godt å høre at det ikke bare er meg som har det problemet!! Er mer enn en gang jeg har hatt en hyggelig samtale med en av det motsatt kjønn helt il fyren plutselig begynner å holde rundt meg, eller verre, lener seg frem for å kysse meg. Enkelte tror nok at bare de snakker med det motsatte kjønn så er det ensbetydende med flørting...

Jeg gir sjelden ut nummeret mitt, kun til de jeg er interessert i å møte videre. Delvis på grunn av situasjoner som over, mange jeg kunne tenkt meg å være venner med, men ikke noe mer, men det skjønner jo aldri de så da er det like greit å la være hele greia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...