Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Jeg har sett 1 filmen og så akkurat 2. filmen i helga. Det sluttet jo så spennende med at han spør om hun vil gifte seg med han, så da måtte jeg jo kjøpe 3 boka. Det jeg lurer på dere som har lest den, er det bare å begynne rett på, eller burde jeg egentlig lese slutten av 2. boka. Skjedde det noe mer etterpå enn det de viser i filmen?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #2 Skrevet 27. november 2009 Jeg har sett 1 filmen og så akkurat 2. filmen i helga. Det sluttet jo så spennende med at han spør om hun vil gifte seg med han, så da måtte jeg jo kjøpe 3 boka. Det jeg lurer på dere som har lest den, er det bare å begynne rett på, eller burde jeg egentlig lese slutten av 2. boka. Skjedde det noe mer etterpå enn det de viser i filmen? Tror nok det vil gå greit å begynne på nr 3. Men, jeg vil anbefale å lese alle fire bøkene altså! Du får mye mer ut av bøkene enn av filmene. Begynn på nr 1 du:)
Wonders Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Jeg var ikke fan av filmen jeg så, den første. Skuffet heller. Men jeg tenkte det kunne da ikke være så teit . Så; jeg kjøpte alle bøkene på iTunes, og er på bok 3 alt; Eclips... Dette må jeg bare legge meg flat for. Det er veldig underholdene, og jeg forstår myyyyyyyyyyyyyyyyye mer. Det er varme, humør og drama. Hadde driti på meg for lengst, men denne Bella er en tøff muffin gitt. I bøkene renner det nesten over med tanker og følelser som ikke kommer frem i det heletatt i noe film. Sier seg jo selv. Så filmen for tredje gang etter å ha hørt på boka, og den kunne vært mye bedre asså...
Wonders Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 her er litt spoiler jeg ikke klarte meg uten; http://no.wikipedia.org/wiki/Twilight-serien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå