susanne_89 Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Hei! Eg treng litt hjelp, eg skal kjøpe gave til guten til dama til pappa, eg tenkte eg skulle kjøpe ein dvd. Har de nokre forslag på film eg kan kjøpe som kan passe til ein gut på 7 år?
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Kung Fu Panda,Ice Age, Over Hekken, Oppdrag Nemo, Biler, Flukten fra hønsegården, Toy Story (1 og 2), Shrek ,Wsllace & Gromit -filmene kan alle anbefales.To filmer som varer litt lenger som kanskje blir litt lange for enkelte barn, men nevner de likevel er : Brødrene Løvehjerte og Charlie og sjokoladefabrikken. Det var de forslagene jeg kom på i farten. Lykke til
Gjest pippilotta krusemynta Skrevet 25. november 2009 #4 Skrevet 25. november 2009 -Skulle også til å foreslå Brødrene Løvehjerte. Pluss Rasmus på Loffen og Ronja Røverdatter. I det hele tatt alt av Astrid Lindgren må vel passe til en 7 åring?
susanne_89 Skrevet 25. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2009 Takk for mange gode svar! Eg har tenkt litt på The Incredibles, men eg er ikkje heilt sikker på den, har sett den sjølv. Biler veit eg han har. Eg vurderte Over Hekken ja, den er jo knallartig!! Må nesten få kjøpt filmen no, skal vere julegåve til han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå