Gå til innhold

Student kort Oslo Akershus/Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Jeg skaffet meg studentkort i fjor når jeg begynte å studere. Da for Oslo og Akershus. Nå flytter jeg til Oslo til helgen, samtidig som denne månedens billett går ut. Spørsmålet mitt er da: Kan jeg bruke samme kortet (altså slippe å dra på trafikanten), men kjøpe billetten for bare Oslo. Altså det som er mye billigere...?? Rekker ikke surre på trafikanten... Eksamen.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår ikke helt spm ditt.

Skal du ha månedskort for kun Oslo så er det bare å kjøpe det? Det får du vel kjøpe på narvesen og slikt også og må ikke på trafikanten for. Dessuten kan du møte på trafikkanten ved åpningstid så slipper du vente.

Skrevet (endret)

Jeg tror du kan bruke det samme kortet, dvs Flexus-kortet, men for å være sikker får du ringe Trafikanten eller Ruter.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Hvis det er et Flexus-kort du har så skal det bare være å fylle på det med et månedskort for Oslo.

Skrevet

Jeg tror du må ha nytt kort, men hvis du vil slippe kaoset på trafikanten anbefaler jeg Nationaltheateret (stasjonen altså) istede. I nedgangen til de vestgående t-banene er det mulg å fa utstedt studentkort første gang, og der er det ikke på langt nær så travelt som på trafikanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...