Gå til innhold

Bryllupskake, brudebukett og frisør i Hønefoss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg i Hole, rett utenfor Hønefoss. Er det noen bra steder å bestille bryllupskake og brudebukett fra her? Altså, det er det jo garantert, men hvem er best? :fnise:

Skal også til frisør, og lurer på om noen har noen gode erfaringer der? Jeg har laaaangt hår og har planer om å beholde det sånn, så håper å finne en som er flink med brudepynt uten å være "trigger-happy" med saksa. :fnise:

Tips mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal gifte meg i Hole, rett utenfor Hønefoss. Er det noen bra steder å bestille bryllupskake og brudebukett fra her? Altså, det er det jo garantert, men hvem er best? :fnise:

Skal også til frisør, og lurer på om noen har noen gode erfaringer der? Jeg har laaaangt hår og har planer om å beholde det sånn, så håper å finne en som er flink med brudepynt uten å være "trigger-happy" med saksa. :fnise:

Tips mottas med takk!

Har ingen verdens ting med saken og gjøre, men jeg bor i hole og synes det var morsomt og "se" noen "herifra" :fnise:

Skrevet
Har ingen verdens ting med saken og gjøre, men jeg bor i hole og synes det var morsomt og "se" noen "herifra" :fnise:

Et tips kan jeg jo komme med. En frisørsalong i hønefoss som heter Femina, har jeg prøvd meg på flere ganger hos forskjellige og går ut like misfornøyd hver gang.

Skrevet
Et tips kan jeg jo komme med. En frisørsalong i hønefoss som heter Femina, har jeg prøvd meg på flere ganger hos forskjellige og går ut like misfornøyd hver gang.

Ja, de har jeg også hørt mye rart om, så dit skal jeg ikke. :fnise:

Takk for enda en advarsel!

Jeg er ikke fra Hole, men har vokst opp i Hønefoss og tilbrakt hver eneste sommer på Onsakervika, så da ble det liksom mest riktig å ha bryllupet der ute. Ikke søren om jeg vil gifte meg i et lyskryss når jeg kan gifte meg i Bønsnes og føle meg akkurat like hjemme der. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...