Gå til innhold

Hva vil DU anbefale fra L'occitane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker denne butikken å det dem selger.

Men hva gir deg det du betaler for??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker håndkremen (Dry skin hand creme med 20 % shea butter), og pleier å handle denne på Gardermoen når jeg skal ut og reise.

Skrevet

Ja, dusjoljen er knallgod som barberingskrem!:D

Skrevet

Ingenting..? Tåler ikke lukta på de produktene. :P

Skrevet

Jeg har prøvd håndkremen men synes ikke den er god. Den lukter ikke godt,er seig og trekker dårlig inn i huden. Jeg har også testet noen dusjoljer men liker ikke lukta på dem heller.

Skrevet

Jeg likte ansiktskremen de hadde før, men nå har de erstattet med en mye tynnere og langt mindre drøy type. De har en mer ekslusiv variant også, den har jeg ikke prøvd.

Ansiktsrens funker bra.

Og ellers har de supert badesalt

Skrevet

Jeg liker noen av håndkremene- gjerne med roseduft. Og så liker jeg leppepomadene som kommer i tube. Honning og kirsebær er ganske så bra synes jeg. Ellers liker jeg også honningmaske, og dusj/badeolje (tror jeg det er). :]

Skrevet

Jeg er blitt fast bruker av dusjoljen deres. Den tørker ikke ut huden på samme måte som Palmolive o.l. gjør, også lukter den himmelsk!

Har fått en prøve på Shea Butter håndkremen deres nå, og jeg liker den godt hittil! Siden det bare er en prøve smører jeg på veldig tynt lag av gangen, for å få den til å vare så lenge som mulig, men likevel merker jeg at den tørre vinterhuden på hendene er blitt mye bedre (jeg sliter med flekker med oppsprukken og tørr hud på hendene om vinteren, samt litt eksem).

Skrevet

Mandel dusjolje

Shea body butter

Hånd- og fotkrem

Lavendel badesalt

Skrevet

Jeg syntes også shea butter håndkremen kunne bli litt vel seig, men er velig fornøyd med lavendelvarianten, lett konsistens som trekker rett inn i huden.

Lipglossen er også god :)

Skrevet

amande with alomond milk. krem i en sånn glasskrukkesak. herregudjesuskristus den er god<3

Skrevet
Dusjoljen med mandel :)

Ja, dusjoljen er knallgod som barberingskrem!:D

HEKTA!!!!! Og fotkremen!

Skrevet

Håndkremen med lavendel er superfin! :)

Prøvde en de har som heter "Cooling hand cream" eller noe sånt - den gjorde huden min tørrere :klø:

Skrevet

Har kjøpt dusj oljen og den er HIMMELSK!! Thank u !!;D

Gjest Raptuza
Skrevet

Brukar og mandel-dusjolja. Syns ikkje den med drueolje var like god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...