Lissom Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Hei! Jeg har nokså langt, blondt hår, og det begynner å bli temmelig slitt. Jeg sliter også med at håret fort blir fett, gjerne èn dag etter vask. Jeg stusser tuppene 1 gang annenhver måned, men enda får jeg slitte og splittede tupper. Hårkur er veldig nytt for meg, men jeg tenkte jeg ville prøve. Jeg vil bare ikke bruke mange penger på kurer som ikke virker, derfor trenger jeg tips og råd om hvilke som egner seg best for tørt og slitt hår. er det noen som har noen gode tips til meg?
The Kitten Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Olivenolje! Ha olivenolje i håret mens det ennå er tørt. La virke så lenge du ønsker, ha shampo i før du skyller ut, og skyll deretter håret.
Lilandry Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Jeg anbefaler Redken Extreme Cat protein kur! Jeg synst den funker utmerket på mitt slitte stripet hår iallefall. Itillegg til jeg har vert flink til å klippe meg oftere nå, har tuppene blitt ganske sunne, de er ikke pistrete lenger. Tror det ikke er så lett å reparere allerede skadet hår, men en kan forebygge en del med å bruke gode produkter!
Sol&Måne Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Jeg anbefaler Redken Extreme Cat protein kur! Jeg synst den funker utmerket på mitt slitte stripet hår iallefall. Itillegg til jeg har vert flink til å klippe meg oftere nå, har tuppene blitt ganske sunne, de er ikke pistrete lenger. Tror det ikke er så lett å reparere allerede skadet hår, men en kan forebygge en del med å bruke gode produkter! Denne liker jeg også. Den gjør jobben sin veldig bra, men jeg synes den er et av de få produktene fra Redken som ikke lukter noe særlig godt. Men det er jo bare en smaksak. Ellers kan jeg anbefale Tigi BedHead Treat Me Right, peppermint hair mask
Lykkelitenen Skrevet 25. november 2009 #5 Skrevet 25. november 2009 Selv helfrelst på Bjørn Axèn sin repair hårkur. Dette er en fuktighetskur som også er tilsatt litt proteiner, noe som gjør at den gir fukt, samtidig som proteinene fyller i håret og gjør det sterkere. Løøøøv it! koster 149kroner på Vita, så et dyrt produkt er det ikke... Jeg vasker håret hver dag, føner det nesten hver dag, stritter det ofte og farger det ca 1 gang i mnd, og mitt hår er skinnende, silkemykt og sterkt
Gjest Ansatt i Vita Skrevet 25. november 2009 #6 Skrevet 25. november 2009 Selv helfrelst på Bjørn Axèn sin repair hårkur. Dette er en fuktighetskur som også er tilsatt litt proteiner, noe som gjør at den gir fukt, samtidig som proteinene fyller i håret og gjør det sterkere. Løøøøv it! koster 149kroner på Vita, så et dyrt produkt er det ikke... Jeg vasker håret hver dag, føner det nesten hver dag, stritter det ofte og farger det ca 1 gang i mnd, og mitt hår er skinnende, silkemykt og sterkt B. Axen sin er super! i tillegg MÅ jeg nevne Aussie 3 min Miracle, Reconstructor!! DØDSgod til tørrt, slitt hår. Har virkelig reddet håret mitt. Bruker den sammen med Aussie Miracle Moist shampoen (bruker kuren som balsam) John Frieda Frizz Ease ( i den runde krukken) er også meget god for å dempe krus! Bare noen inside tips ;)
Quirky Skrevet 25. november 2009 #7 Skrevet 25. november 2009 Jeg har prøvd ut utallige hårkurer, og den desidert beste er Fudge Dynamite (fås rimelig på Feelunique.com). Den tilfører både fukt og proteiner, og gjør virkelig underverker. K-pak fra Joico er også god, men ikke i nærheten av Fudge Dynamite, dessuten lukter den sterkt og kvalmt.
-Englefjes- Skrevet 25. november 2009 #8 Skrevet 25. november 2009 (endret) Jeg har prøvd ut utallige hårkurer, og den desidert beste er Fudge Dynamite (fås rimelig på Feelunique.com). Den tilfører både fukt og proteiner, og gjør virkelig underverker. Helt enig. For mitt hår (krøllete, tørt og litt slitt pga farging) er den glimrende, og mye bedre enn alt annet jeg har prøvd. Jeg blander også ofte noen dråper Biosilk silk therapy i kuren, synes den blir enda bedre av det. Men det er absolutt ikke nødvendig. Endret 25. november 2009 av -Englefjes-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå