Gjest Gjest_Ajungilak_* Skrevet 24. november 2009 #1 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg misliker parfyme sterkt både på jenter og gutter. Det er mye diggere når folk lukter normalt. Hva synes du om parfyme? Hot or Not? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #2 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg liker parfyme veldig godt og bruker det hver dag. Det gjør min mann også. Men den bør ikke være sterkere enn at man må være helt inntil personen for å kjenne den. Det skal ikke være slik at alle i rommet/på bussen/i heisen osv kjenner den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 24. november 2009 #3 Del Skrevet 24. november 2009 Mannen og jeg bruker også parfyme hver dag. Men selvfølgelig skal det ikke være en parfymesky hengende etter en. Synes det lukter litt "kjedelig" av folk om de ikke bruker parfyme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #4 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg er ikke så begeistret for parfymebruk. Det er såpass mange (noe de fleste er klar over) som er allergiske mot parfyme. Om man skal reise kollektivt, bør man ihvertfall la være å ta på parfyme. Å være innesperret i en buss eller enda verre, på fly, med en som har badet i parfyme er tortur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. november 2009 #5 Del Skrevet 24. november 2009 Det kommer jo helt an på hvilken parfyme det er. Og hvor mye. Dersom man må undertrykke impulsen om å hoste dersom noen går forbi deg - da er det definitivt for mye. Manneparfyme er noe av det beste som finnes. :rødme: Men det er selvsagt ingenting bedre enn min kjæres personlige lukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ajungilak_* Skrevet 24. november 2009 #6 Del Skrevet 24. november 2009 Å være innesperret i en buss eller enda verre, på fly, med en som har badet i parfyme er tortur. ÆSJ. Jeg var på en flytur hvor en av flyvertinne hadde utrolig sterk parfyme. Det stinket!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 24. november 2009 #7 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg får faktisk halsbrann av sterk parfymelukt. Men jeg bruker selv innimellom, i såpass små mengder at man skal ganske tett på før det merkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ajungilak_* Skrevet 24. november 2009 #8 Del Skrevet 24. november 2009 Manneparfyme er noe av det beste som finnes. :rødme: Men det er selvsagt ingenting bedre enn min kjæres personlige lukt. Du liker lukten av han, right? Ikke parfymen han bruker!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. november 2009 #9 Del Skrevet 24. november 2009 Du liker lukten av han, right? Ikke parfymen han bruker!? Vel, begge deler (Azzaro Chrome = verdens beste parfyme ). Men lukten av ham, uten parfyme, er jo best da. Eller kanskje en blanding av ham og parfymen hans. På en t-skjorte eller noe. Årh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 24. november 2009 #10 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg liker parfyme, men ikke så mye at man kjenner det tydelig fra en person på en halvmeters avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest haren Skrevet 24. november 2009 #11 Del Skrevet 24. november 2009 brukte det hver dag før, men ikke så mye at noen kommenterte det. nå har jeg sluttet å bruke det pga overfølsomhet/allergi. blir veldig kvalm av å ha på meg parfyme selv, og det er utrolig ille når andre bader seg i parfyme. tror de innbiller seg at de bare tok på "Litt". når jeg ikke plagdes av dette selv så var jeg likevel nøye med å ikke ha på for mye av hensyn til andre.... det kjipeste er parfyme om morgenen når man er litt ekstra lett å sette ut av form :S morgenmøter med parfymeelskere, og gjerne flere av dem. blir grønn av tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #12 Del Skrevet 24. november 2009 De fleste er vel enig i at man ikke skal bade i parfyme, og alle "bruker bare litt". Problemet er at de som bader i parfyme ikke er klar over at de gjør det selv. Om man bruker den samme parfymen over lang tid, vil man etter hvert bli immun mot lukten, og ergo begynner mange å spraye på enda mer, for "det lukter jo ikke". Og intens parfymetortur blir resultatet. Så mange som "bruker bare litt" er vandrende stinkbomber uten å være klar over det selv. Jeg er ikke begeistret for parfymebruk. Man allerede har på seg pafryme i form av shampo, såpe, tannkrem, deodorant, vaskemidler og tøymyknere. Å tilsette enda mer blir bare tull, og er svært plagsomt for oss med følsomme neser/allergier/luftveisproblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 24. november 2009 #13 Del Skrevet 24. november 2009 Det kommer jo helt an på hvilken parfyme det er. Og hvor mye. Dersom man må undertrykke impulsen om å hoste dersom noen går forbi deg - da er det definitivt for mye. Enig! Legger til at det jo også er slik at parfymer lukter forskjellig på folk, så noe som lukter himmelsk på noen -kan lukte dritt på andre. Jeg bruker ikke parfyme hver dag, men ofte. Liker også å lukte parfyme på menn, men har altfor mange ganger opplevd at unge menn bruker parfyme som pappa'n deres på 60 bruker -og det blir fort turn-off. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ajungilak_* Skrevet 24. november 2009 #14 Del Skrevet 24. november 2009 brukte det hver dag før, men ikke så mye at noen kommenterte det. nå har jeg sluttet å bruke det pga overfølsomhet/allergi. blir veldig kvalm av å ha på meg parfyme selv, og det er utrolig ille når andre bader seg i parfyme. tror de innbiller seg at de bare tok på "Litt". når jeg ikke plagdes av dette selv så var jeg likevel nøye med å ikke ha på for mye av hensyn til andre.... det kjipeste er parfyme om morgenen når man er litt ekstra lett å sette ut av form :S morgenmøter med parfymeelskere, og gjerne flere av dem. blir grønn av tanken. Jeg er ikke alergisk eller noe, men jeg hater bare in-your-face parfymer. Hva tenker folk med? De stinker jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. november 2009 #15 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg synes det kommer an hvillken parfyme det er, og ikke minst mengden. Noen har så mye parfyme på at man skulle tro de hadde badet i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 24. november 2009 #16 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Det kommer jo helt an på hvilken parfyme det er. Og hvor mye. Dersom man må undertrykke impulsen om å hoste dersom noen går forbi deg - da er det definitivt for mye. Helt enig det kommer ann på. I går var jeg på Cubus og det var en gammel dame der som hadde altfor mye parfyme på seg. Det luktet gammel dame parfyme i hele butikken. Det er ekkelt Men selv liker jeg litt Lacoste touch of pink og så har jeg en olje parfyme jeg kjøpte i Egypt som heter Queen Cleopatra og den er min favoritt parfyme og det skal lite til for å lukte som en dronning hehe Så at noen nevnte manne parfyme. Noen av de er ikke god, men jeg må inrømme at jeg er fan av en mann som lukter godt. Lacoste sine manne parfymer er kjempe gode Endret 24. november 2009 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 24. november 2009 #17 Del Skrevet 24. november 2009 Parfyme er en bra ting, ved moderat bruk. Jeg skal ikke kunne lukte hvilken parfyme du har på deg med en gang du går inn i rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #18 Del Skrevet 24. november 2009 Åh jeg ELSKER å få en litt stikkete klem av en mann som dufter rent og svakt av god parfyme.. Da får jeg lyst til å bare ....SPISE ham opp... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #19 Del Skrevet 24. november 2009 Du ts er han derre galningen som forvekslet god hygiene med gode vaner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ajungilak_* Skrevet 24. november 2009 #20 Del Skrevet 24. november 2009 Åh jeg ELSKER å få en litt stikkete klem av en mann som dufter rent og svakt av god parfyme.. Da får jeg lyst til å bare ....SPISE ham opp... :rødme: Men er det parfymen, eller er det han du liker lukten av? Hva er best: når han er nydusjet uten parfyme, eller nydusjet med parfyme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå