Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Har vært å prøvd en del forskjellige kjoler, og har prøvd hvite tradisjonelle kjoler som jeg absolutt syns er fantastsik nydelige. Men så prøvde jeg den blå halterneck kjolen fra Agape`s 2010katalog, og jeg falt pladask! Noen som har tanker om å gifte seg i en så "utradisjonell" kjole? (utradisjonell mtp at den ikke er hvit) Kan jo legge til at bryllupet vårt er ett tradisjonellt "bondebryllup".
Gjest *Lykkelig=)* Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Hei! Jeg leste faktisk ikke alt du skrev før jeg sjekket ut katalogen til Agape 2010! Men det var litt morsomt, for jeg tenkte at om det er kjolen på side 86-87 så er den kjempefin å ha til et bondebryllup elr bunadsbryllup! =P Og nå så leste jeg at det er det dere har tenkt å ha Hihi Jeg har sett bilder fra bryllup hvor alle er kledd i bunad siden det har vært typisk bonde/bunadsbryllup på en gård, men da synes jeg ofte at det blir litt dumt fordi bruden ikke skiller seg ut når hun går i vanlig bunad. Det er jo litt dumt siden hun skal være midtpunktet! Så da ville det vært fantastisk (om det er noe lignende bunadsbryllup dere har tenkt dere) å ha en noe utradisjonell kjole. De tre kjolene jeg så i katalogen er jo veldig fine! Jeg elsker den blåfargen jeg da =P Men jeg vil absolutt tro at det kan bli veldig spesielt og nydelig om bruden klarer å dra den røde tråden gjennom bryllupet ved å ha på seg brudekjole med bunadslignende trekk og "matche" med resten av temaet, samtidig som det ser veldig elegant ut! Synes ikke det ser så elegant og fantastisk ut med en vanlig bunad på som man bruker ved mange andre anledninger! Så god ide! Lykke til med valget! PS: Faller du for en kjole når du har den på, så er det viktig å ikke la den gå ifra en! Sommerfugler i magen i flere dager etter fordi man tenker på den er et godt tegn på at man har funnet den rette kjolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå