Jade Skrevet 24. november 2009 #1 Skrevet 24. november 2009 Er det ett fett for vippene om jeg bruker vannfast mascara eller om jeg bruker vanlig mascara? Bør jeg ha primer under? Er vannfast mascara med primer bedre enn vanlig mascara uten primer? Eller er det det samme så lenge jeg får fjernet rubbel og bit før jeg går og legger meg?
Gjest Christabelle Skrevet 24. november 2009 #2 Skrevet 24. november 2009 Nei, ikke isolert sett. Men selve fjerningen kan gå hardere utover både vipper og hud. Du bør velge en mascara som går av lett. Ikke en du må gni for å få av .. Jeg bruker aldri vannfast mascara fordi jeg synes det er et helv** å få av.
Gjest Sandbekken Skrevet 24. november 2009 #3 Skrevet 24. november 2009 Heia! Jeg har egenlig bare hatt dårlige erfaringer med vannfaste mascara, Har mista masssse vipper under fjerning. Men, så leste jeg om Clinique high innpact curling mascara på siden til Hilde Christina. Hun mente denne var lett å fjerne, så jeg måtte jo teste! Å herlighet! den er jo enklere å fjerne enn vanlig mascara! Ikke noe gris. Bare fyll hendene med lunkent vann, og dypp vippene i noen sekunder, også drar du forsiktig av "tubene" som ligger rundt vippene, altså mascaraen
Lilandry Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 Jeg også elsker de mascaraene som du kan fjerne med lunket vann! Sitter kjempe bra på, men alikevel lett å fjerne. Ellers om en bruker "vanlig" vannfast mascara, så bør en ha en god sminkefjerner med olje i (sånn to delt). Prøv å ikke gnikke, men heller dra forsiktig nedover. En fordel å fukte bomullspadsene litt før en heller på sminkefjerner, da sparer man en del også.
Gjest Sandbekken Skrevet 24. november 2009 #5 Skrevet 24. november 2009 Jeg også elsker de mascaraene som du kan fjerne med lunket vann! Sitter kjempe bra på, men alikevel lett å fjerne. Ellers om en bruker "vanlig" vannfast mascara, så bør en ha en god sminkefjerner med olje i (sånn to delt). Prøv å ikke gnikke, men heller dra forsiktig nedover. En fordel å fukte bomullspadsene litt før en heller på sminkefjerner, da sparer man en del også. Er det flere typer man kan fjerne kun med vann? hvilke da?
Lilandry Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Er det flere typer man kan fjerne kun med vann? hvilke da? Lòreal sin Beauty Tubes er en, den er min favorittmascara for tiden!
Gjest Sandbekken Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 ah1 så flott!! da vet jeg at det finnes billigere alternativ neste gang jeg trenger ny mascara! Tusen takk
Quirky Skrevet 25. november 2009 #8 Skrevet 25. november 2009 Om vannfast mascara skader vippene mer, kommer det av at man ikke bruker gode nok produkter til å fjerne den. Selv bruker jeg pre-cleanse, en oljebasert makeupfjerner fra Dermalogica, som får vekk vannfast mascara uten at jeg trenger å gnikke og gni. Mine vipper har overhodet ikke tatt skade av at jeg bruker vannfast mascara istedet for vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå