Gjest enslaved Skrevet 26. november 2009 #41 Del Skrevet 26. november 2009 Ja, det er litt spennende dette Så vi får se. Jeg sa vi kanskje kunne møtes i morgen, at jeg skulle ta kontakt senere. Men da går jeg uansett ikke like langt! Hihi. Du får nok en oppdatering! Spennende Gleder meg til å høre.. Lykke til, og kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spirelill Skrevet 29. november 2009 #42 Del Skrevet 29. november 2009 Joda. Han ringte fredag kveld og var rett på sak. Så da ble det han og meg den kvelden! Men det er ganske tydelig at han ikke er ute etter noe mer. Men det var moro og hyggelig, så alt føles egentlig veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #43 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg er sammen med min ONS, vi er i vårt 14 år sammen nå. Det var han som den gang var mest interessert og ringte meg for å møte meg igjen. Han falt pladask for meg, men jeg gjorde ikke det før litt senere. Nå har vi tre barn og kunne ikke tenkt oss noen andre menn/damer i denne verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enslaved Skrevet 29. november 2009 #44 Del Skrevet 29. november 2009 Joda. Han ringte fredag kveld og var rett på sak. Så da ble det han og meg den kvelden! Men det er ganske tydelig at han ikke er ute etter noe mer. Men det var moro og hyggelig, så alt føles egentlig veldig bra! Så lenge man vet hva man går til så er det jo forsåvidt greit.. Det er når man blir gående i uvissheten, og gruble det blir vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enslaved Skrevet 29. november 2009 #45 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg er sammen med min ONS, vi er i vårt 14 år sammen nå. Det var han som den gang var mest interessert og ringte meg for å møte meg igjen. Han falt pladask for meg, men jeg gjorde ikke det før litt senere. Nå har vi tre barn og kunne ikke tenkt oss noen andre menn/damer i denne verden. Så kult å høre Det eneste jeg bekymrer meg litt over ift å ha sex første kvelden med en fyr jeg kunne tenke meg å treffe igjen, er at jeg ikke får akkurat den sjansen... Til et treff nummer to, mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå