Gå til innhold

One night stands

Gjest enslaved

Anbefalte innlegg

hehe.. Herlig ;)

Jeg har allerede nummer, facebook og msn.. Vi har jo hatt kontakt tidligere over nettet :)

Det er egentlig bare det å være første mann til å ta kontakt som er vanskelig.. Siden han ikke har hørt fra seg, så tenker man automatisk at han ikke er interessert lenger....

Ja jeg skjønner at det ikke er enkelt, men kanskje han tenker det samme, han har jo ikke hørt fra deg han heller.

Det er bare å gjøre det, man blir bare sprø av å gå rundt å tenke på det hele tiden. Gjør det så forteller du hvordan det går..

Send en sms og spør hva han driver med og si at det var en hyggelig kveld;) sist dere møttes. Hvis han skulle være så dum å avvise deg får du bare ta det med verdighet, det har skjedd meg en gang når jeg virkelig ikke ventet det.

Jeg skrev den meldinga neste dag, og fikk til svar at han holdt på med ei anna jente som han likte veldig godt osv.

Da skrev jeg bare:Okey. Det var uansett veldig hyggelig å treffe deg, og jeg synes vi hadde en fin kveld:) Klem

Følte meg ikke så dum etter på heller faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tormod - 43
Er det alltid tilfellet at gutta ikke lenger er interreserte dersom dette skjer?

For min del er det udelt negativt. Heller ingen av mine venner har startet et forhold på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det udelt negativt. Heller ingen av mine venner har startet et forhold på den måten.

Nei det er kanskje ikke alle som føler det er rett å starte et forhold på denne måten, men det kan jo ha med fler ting å gjøre, hvis du hadde møtt ei kjempe søt og hyggelig jente på en fest og det hadde føltes veldig riktig, hadde du ikke villet ha mer kontakt etter på bare fordi dere hadde sex sammen? isåfall er det jo dere det er noe feil med og ikke en jente som lever ut følelsene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod - 43
hvis du hadde møtt ei kjempe søt og hyggelig jente på en fest og det hadde føltes veldig riktig, hadde du ikke villet ha mer kontakt etter på bare fordi dere hadde sex sammen?

Nei, tror ikke det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enslaved
Den kan du snu om du fremstiller deg selv som en person som tar initiativ. Så ber du han om å skjerpe seg litt siden du er "jenta" i forholdet og lar han ta over styringen.. "Jeg er jenta her, dårlig at jeg skal være den som må finne på noe. Din tur neste gang!"

Vær frekk og frampå ;) Spille for å vinne vettu

Det er så sant, så sant...

Jeg er jo egentlig en sånn person, som elsker den utfordringen...:P Har vært singel for lenge jeg.. haha Nå så vet jeg ikke en gang hva jeg skal si.. Hva har skjedd?

Must get back in the game.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enslaved
Ja jeg skjønner at det ikke er enkelt, men kanskje han tenker det samme, han har jo ikke hørt fra deg han heller.

Det er bare å gjøre det, man blir bare sprø av å gå rundt å tenke på det hele tiden. Gjør det så forteller du hvordan det går..

Send en sms og spør hva han driver med og si at det var en hyggelig kveld;) sist dere møttes. Hvis han skulle være så dum å avvise deg får du bare ta det med verdighet, det har skjedd meg en gang når jeg virkelig ikke ventet det.

Jeg skrev den meldinga neste dag, og fikk til svar at han holdt på med ei anna jente som han likte veldig godt osv.

Da skrev jeg bare:Okey. Det var uansett veldig hyggelig å treffe deg, og jeg synes vi hadde en fin kveld:) Klem

Følte meg ikke så dum etter på heller faktisk..

Det er i allefall sant at man ikke burde føle seg dum etter at man har takket for en hyggelig kveld.. ;) Uansett hva som kommer ut av det.. Det er liksom ikke meg å ha sex med noen, og så ikke gi lyd fra seg...

Oi... han tok kontakt på msn nå... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kanskje dere kan hjelpe meg og...hehe...jeg møtte en fyr på fredag og det gikk som det gikk.sendte han melding lørdag kveld , og han ringte meg opp med en gang og bare tulla med meg.ikke noe ordentlig samtale.det hører med til historien at selv om vi ikke har møttes før , så er det egentlig en ganske inviklet historie.hadde dere prøvd å ta kontakt igjen da?eller bare driti i hele karen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje dere kan hjelpe meg og...hehe...jeg møtte en fyr på fredag og det gikk som det gikk.sendte han melding lørdag kveld , og han ringte meg opp med en gang og bare tulla med meg.ikke noe ordentlig samtale.det hører med til historien at selv om vi ikke har møttes før , så er det egentlig en ganske inviklet historie.hadde dere prøvd å ta kontakt igjen da?eller bare driti i hele karen?

Okey, ta det logisk.

Verken du eller han ringer, ingenting kan skje. Med mindre dere snubler over hverandre på gata

Du ringer, du kan bli avvist.

Du ringer, det kan bli noe mer.

Altså, ikke ringe vs ringe er som "ta kjangsen på at noe kan skje" eller "utelukke at noe som helst noensinne kan skje"..

Valget bør være lett, om vi gutta ikke kan få hue ut av rævva så må jentene jobbe litt selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enslaved

Jeg er i utgangspunktet for at jenter ikke skal sitte å vente på at gutta skal ta kontakt.. Ikke alltid like lett å ta steget, siden det er en viss frykt for avvisning. Men, det er jo sant at man ikke har noe å tape. Jeg ville vel ikke kastet meg på telefonen allerede dagen etter liksom. Men kanskje foreslå en konkret ting å gjøre, som det tipses om i et av de andre innleggene.

Jeg skulle ta kontakt med han fyren jeg traff på lørdag i går, og mens jeg satt og besvarte et av innleggene, så kontaktet han meg på msn, og ba meg med på konsert :) Tydelig at det er litt forskjellige synspunkter blant gutta på hva de tenker er greit å ikke..

Tror alder og modenhet på gutten også spiller inn.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg vet i utgangspunktet at en one night ikke er den beste måten å gå frem dersom man ønsker å treffe en fyr igjen.. Når det er sagt. Er det alltid tilfellet at gutta ikke lenger er interreserte dersom dette skjer?

Jeg var på en date med en fyr jeg ble kjent med over nettet. Var i utgangspunktet en knall bra kveld, og vi endte opp hjemme hos han. Hadde i utgangspunktet bestemt meg for at det IKKE skulle skje, men det gjorde atså det..

Hater tanken på at det skal ha ødelagt alt.. Jeg som bruker å være så nøye på at jeg drar hjem alene.. :sukk:

Noen tilbakemeldinger gutta??

Kommer helt ann på hvordan han gutten er. :vetikke:

Sånn generelt så er det jo mange gutter som puler det meste,ler av ting som kondom og kjønnssykdommer, så er han i den gruppen der kan han sikkert tenke seg å pule deg igjen i alle fall, eller kanskje også noe mer fast for en periode. :popcorn: Har noen kompiser som er slik, og de pleier som oftest i alle fall å pule damene flere ganger om de likte det første gangen, og er de nødne nok har de også blitt "sammen" med de.

Håper forresten det ikke er en av mine kompiser du har møtt på nett. For din del altså. :fnise:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enslaved

Sånn generelt så er det jo mange gutter som puler det meste,ler av ting som kondom og kjønnssykdommer, så er han i den gruppen der kan han sikkert tenke seg å pule deg igjen i alle fall, eller kanskje også noe mer fast for en periode. :popcorn: Har noen kompiser som er slik, og de pleier som oftest i alle fall å pule damene flere ganger om de likte det første gangen, og er de nødne nok har de også blitt "sammen" med de.

Håper forresten det ikke er en av mine kompiser du har møtt på nett. For din del altså. :fnise:

haha :fnise: Nei, jeg tror neppe det... ;)

Han har vært i et forhold i 10 år inntil for et år siden, så tror ikke har har rukket så mye av det før siste året i allefall.. :P

Menne..- who knows?

Han går i allefall glipp av noe bra dersom han velger meg bort ... :jepp:

Hvis man først kliner til å har sex på første date, så får man i allefall passe på at det blir så bra at de er helt nødt til å treffe deg igjen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Bare et spørsmål av ren nysgjerrighet, disse kompisene dine som blir "sammen" med noen fordi de er nødne nok - hvordan oppfører de seg? Hva kan man ta slike typer på?

Vil veldig gjerne unngå sånne serru ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enslaved
Bare et spørsmål av ren nysgjerrighet, disse kompisene dine som blir "sammen" med noen fordi de er nødne nok - hvordan oppfører de seg? Hva kan man ta slike typer på?

Haha..

Jeg må jo også si at jeg lurer litt på hvem som gidder å bli sammen med noen fordi de er nødne...? Hvor gamle er egentlig disse gutta da? Det er jo skikkelig fjortis opplegg, og rimlig desperat spør du meg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha..

Jeg må jo også si at jeg lurer litt på hvem som gidder å bli sammen med noen fordi de er nødne...? Hvor gamle er egentlig disse gutta da? Det er jo skikkelig fjortis opplegg, og rimlig desperat spør du meg.. :P

Det værste er at de er fra 25-32 år. :hakeslepp:

Jeg som kjenner de hadde jo gjennomskuet de hehe, men de er jo av den sleipe typen. Juger, er hyggelige osv. men egentlig har bare en agenda...Men om man er litt oppmerksom så kan man vel se etter "det som høres for godt ut til å være sant = usant", og den som kun er interessert i å komme i buksa på deg etter 3 minutter, han har garantert vært interessert i det med andre damer også, og om han er interessert etterpå spørs...

Greia er at de damene de treffer, de puler dem, før de i det hele tatt vet noe om dem. Så finner de jo ut ting/gjennomskuer dem senere, men da er det jo gjerne alt for sent. :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, spørsmålsformulering er alltid dårlig.

Du: hei

Han: hei

Du: Bla bla bla

Han: Bla bla bla

Du: Jeg skal på _______ bli med. \ Bli med på _______ i morgen da?

Sånn får å forklare hvor den logikken kommer i fra.

Jeg: Kan jeg få nummeret ditt?

Du: Ja\Nei\Falskt nummer

Jeg: Få nummeret ditt da, så kan vi finne på noe senere.

Du: Gir nummer

"Kan jeg", "Vil du", "Har du lyst til å" gjør at du ikke virker som likeverdig med den du spør. Det blir litt sånn, jeg har allerede tapt men prøver allikevel i stedet for, "bli med på noe morro".

Meget bra raad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, spørsmålsformulering er alltid dårlig.

Du: hei

Han: hei

Du: Bla bla bla

Han: Bla bla bla

Du: Jeg skal på _______ bli med. \ Bli med på _______ i morgen da?

Sånn får å forklare hvor den logikken kommer i fra.

Jeg: Kan jeg få nummeret ditt?

Du: Ja\Nei\Falskt nummer

Jeg: Få nummeret ditt da, så kan vi finne på noe senere.

Du: Gir nummer

"Kan jeg", "Vil du", "Har du lyst til å" gjør at du ikke virker som likeverdig med den du spør. Det blir litt sånn, jeg har allerede tapt men prøver allikevel i stedet for, "bli med på noe morro".

Den kan du snu om du fremstiller deg selv som en person som tar initiativ. Så ber du han om å skjerpe seg litt siden du er "jenta" i forholdet og lar han ta over styringen.. "Jeg er jenta her, dårlig at jeg skal være den som må finne på noe. Din tur neste gang!"

Vær frekk og frampå ;) Spille for å vinne vettu

Dette er som tatt ut av en PUA manual. PUA ting er ikke nodvendigvis noe verre enn akkurat dette selv om damer flest uten aa ha satt seg inn i det tror det gjoer deg til en robot uten personlighet, mens det i realiteten bare gjoer deg til en smartere variant av deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Spirelill

Jeg lurer på noe av det samme, og siden tråden var startet, tenkte jeg at jeg kunne poste spørsmålet mitt her:

Min situasjon er slik: Nysingel og dro ut med venninnegjengen på fredag. Fikk med meg en gutt hjem som jeg har pratet med et par ganger før. Han var også nysingel og sa han var glad jeg var enig om at dette var bare for moro skyld. Det var vel og greit. Jeg har ikke sett for meg å starte noe nytt nå. I tillegg bor vi på hver vår side av landet. Så jeg ventet egentlig ikke å høre noe mer.

MEN, i dag får jeg en melding fra han! Han skriver at han kommer til denne siden av landet i morgen og lurte på om jeg ville møte ham.

Spørsmålet er: Er han bare ute etter å få seg noe denne helgen også, siden det var såpass bra forrige helg, eller er han interessert??

:filer:

Er jeg naiv som i det hele tatt har tenkt at han liker meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enslaved
Jeg lurer på noe av det samme, og siden tråden var startet, tenkte jeg at jeg kunne poste spørsmålet mitt her:

Min situasjon er slik: Nysingel og dro ut med venninnegjengen på fredag. Fikk med meg en gutt hjem som jeg har pratet med et par ganger før. Han var også nysingel og sa han var glad jeg var enig om at dette var bare for moro skyld. Det var vel og greit. Jeg har ikke sett for meg å starte noe nytt nå. I tillegg bor vi på hver vår side av landet. Så jeg ventet egentlig ikke å høre noe mer.

MEN, i dag får jeg en melding fra han! Han skriver at han kommer til denne siden av landet i morgen og lurte på om jeg ville møte ham.

Spørsmålet er: Er han bare ute etter å få seg noe denne helgen også, siden det var såpass bra forrige helg, eller er han interessert??

:filer:

Er jeg naiv som i det hele tatt har tenkt at han liker meg?

Det er vanskelig å vite, men det finner du raskt ut dersom du ikke gjør det samme denne helgen ;)

Hvis han bare er på din kant av landet sporadisk, så kan det godt hende at han bare er ute etter en kveld med "moro" sammen med deg, siden han bor langt unna allikevel..?

Treff han, men ikke dra det så langt denne gangen, så finner du fort ut det etterpå.. :ler:

Må ha en oppdatering etter du har truffet han, nå kjenner jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spirelill
Det er vanskelig å vite, men det finner du raskt ut dersom du ikke gjør det samme denne helgen ;)

Hvis han bare er på din kant av landet sporadisk, så kan det godt hende at han bare er ute etter en kveld med "moro" sammen med deg, siden han bor langt unna allikevel..?

Treff han, men ikke dra det så langt denne gangen, så finner du fort ut det etterpå.. :ler:

Må ha en oppdatering etter du har truffet han, nå kjenner jeg... ;)

Ja, det er litt spennende dette :) Så vi får se. Jeg sa vi kanskje kunne møtes i morgen, at jeg skulle ta kontakt senere. Men da går jeg uansett ikke like langt! Hihi.

Du får nok en oppdatering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...