Gjest enslaved Skrevet 24. november 2009 #1 Del Skrevet 24. november 2009 Hei Jeg vet i utgangspunktet at en one night ikke er den beste måten å gå frem dersom man ønsker å treffe en fyr igjen.. Når det er sagt. Er det alltid tilfellet at gutta ikke lenger er interreserte dersom dette skjer? Jeg var på en date med en fyr jeg ble kjent med over nettet. Var i utgangspunktet en knall bra kveld, og vi endte opp hjemme hos han. Hadde i utgangspunktet bestemt meg for at det IKKE skulle skje, men det gjorde atså det.. Hater tanken på at det skal ha ødelagt alt.. Jeg som bruker å være så nøye på at jeg drar hjem alene.. Noen tilbakemeldinger gutta?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tempus Fugit Skrevet 24. november 2009 #2 Del Skrevet 24. november 2009 For min del så er ikke "ONS" på første daten noe udelt negativt, det kommer veldig ann på hvordan en har snakket sammen, oppført seg og gått videre med ting. Selvfølgelig, kanskje det tar vekk litt av spenningen, men kan godt være en katalysator videre for mer spenning. Dette er uansett både veldig individuelt og veldig forskjellig fra gang til gang. Hvis du vil ha mer kontakt så prøver du videre, hvis han bare var ute etter den ene gangen, så vet du iallefall det om han! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enslaved Skrevet 24. november 2009 #3 Del Skrevet 24. november 2009 Takk for svar Det er sant det du skriver!! Jeg tror vi jenter har blitt peppet fulle av at fyren alltid skal ta kontakt først o.l Men jeg nekter å tro at alle menn er like, og at det bare finnes en sannhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinnegjest Skrevet 24. november 2009 #4 Del Skrevet 24. november 2009 Takk for svar Det er sant det du skriver!! Jeg tror vi jenter har blitt peppet fulle av at fyren alltid skal ta kontakt først o.l Men jeg nekter å tro at alle menn er like, og at det bare finnes en sannhet? Nei, det finnes ikke èn sannhet! Men, jeg tror nok typisk de mest attraktive menn kan være litt sånn. Dvs at de får så mye oppmerksomhet at de vet de kan velge og vrake, og at sex på første date kan ødelegge noe av spenningen, og de kan lett søker videre etter mer spenning og nye muligheter for å finne noen enda bedre. Men ,det er klart det finnes en haug med gutter som søker sex/kjærlighet og er kjempeglade for oppmerksomhet og jenter som tar initiativ. Ikke få angst for dette, det trenger ikke ødelegge noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enslaved Skrevet 24. november 2009 #5 Del Skrevet 24. november 2009 Nei, det gjør kanskje ikke det.. Utingen er nettopp at man kjenner ikke personen man har truffet nok til å vite om man dealer med en "player" som jakter på spenning, eller en fyr som er ute etter noe mer.. Dersom jeg har vært ute for player typen, så er ikke det en mann jeg i utgangspunktet ønsker å treffe videre! Det er bare så utrolig teit at det skal være så tungt å ta kontakt igjen i etterkant, fordi det ligger en frykt der om at man nettopp for bekreftet at dette er tilefellet.. Man har selvfølgelig ingenting å tape, men det stikker allikevel dypt, følelsen av avvisning.. - den er kjip!! Som jente så er tendensen for å analysere seg i hjel veldig STOR..- og det er dermed lett å tenke helt motsatt; "Har jeg ikke hørt noe fra han, så er han ikke interessert"! Men, så slår man seg ikke helt til ro med det heller.. Blæh! Prøver å ikke få angst her... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt21 Skrevet 24. november 2009 #6 Del Skrevet 24. november 2009 Eg blir mister faktisk interessen ganske fort om eg ligger med ei 3 timer etter at me har møttes... All spenninga forsvinner jo, du slepper å jobbe for å få deg noke å da er det ikkje lengre gøy. Har skjedd 2 ganger at eg har hatt date med jenter som eg har flørta med på byn og me hopper rett til køys. Sjukt opphissendes der og da, men etter ei veke så er du lei, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 24. november 2009 #7 Del Skrevet 24. november 2009 Eg blir mister faktisk interessen ganske fort om eg ligger med ei 3 timer etter at me har møttes... All spenninga forsvinner jo, du slepper å jobbe for å få deg noke å da er det ikkje lengre gøy. Har skjedd 2 ganger at eg har hatt date med jenter som eg har flørta med på byn og me hopper rett til køys. Sjukt opphissendes der og da, men etter ei veke så er du lei, desverre. Skjønner at spenningen kan forsvinne litt. Men jeg tror kanskje det er litt annereldes med noen man møter på byen og så møter dem igjen og at det ender med sex liksom. Jeg tenker iallefall litt sånn at om det er en person du kjenner litt, og det er litt åpenbart at man kanskje liker hverandre og at sexen skjer naturlig er det ingen fare. Jeg syns det er litt tåpelig at man skal følge visse regler for at det skal ta så og så lang tid før man gjør ditt, og såå lang tid før man gjør datt. ting burde komme litt naturlig. Hvis man virkelig liker personen så har det ikke noe å si om man har sex etter to eller fire uker. Det er litt annerledes om man puler før man omtrent har blitt kjent kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enslaved Skrevet 24. november 2009 #8 Del Skrevet 24. november 2009 Eg blir mister faktisk interessen ganske fort om eg ligger med ei 3 timer etter at me har møttes... All spenninga forsvinner jo, du slepper å jobbe for å få deg noke å da er det ikkje lengre gøy. Har skjedd 2 ganger at eg har hatt date med jenter som eg har flørta med på byn og me hopper rett til køys. Sjukt opphissendes der og da, men etter ei veke så er du lei, desverre. Jeg ser den absolutt.. Sitter med noen forskjellige erfaringer på dette selv. Det samme gjør mine venninner.. Det er vel derfor det er vanskelig å vite fra tilfelle til tilfelle. Tror så klart at det er større sannsynlighet for at man kan treffes igjen dersom man kjenner hverandre litt fra før.. Men, folk er forskjellige:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #9 Del Skrevet 24. november 2009 Hei Jeg vet i utgangspunktet at en one night ikke er den beste måten å gå frem dersom man ønsker å treffe en fyr igjen.. Når det er sagt. Er det alltid tilfellet at gutta ikke lenger er interreserte dersom dette skjer? Jeg var på en date med en fyr jeg ble kjent med over nettet. Var i utgangspunktet en knall bra kveld, og vi endte opp hjemme hos han. Hadde i utgangspunktet bestemt meg for at det IKKE skulle skje, men det gjorde atså det.. Hater tanken på at det skal ha ødelagt alt.. Jeg som bruker å være så nøye på at jeg drar hjem alene.. Noen tilbakemeldinger gutta?? Selvsagt ikke Men viktig å tidlig ha vist at det er noe mer enn bare sex som kan \ kommer til å skje mellom dere. Ting dere har lyst å gjøre sammen eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enslaved Skrevet 24. november 2009 #10 Del Skrevet 24. november 2009 Selvsagt ikke Men viktig å tidlig ha vist at det er noe mer enn bare sex som kan \ kommer til å skje mellom dere. Ting dere har lyst å gjøre sammen eller noe Hmm.. Da er jeg muligens litt på overtid, da jeg ikke har tatt kontakt etter helgen. Men, det har jo ikke han heller.. Vi møttes jo på en date for å finne ut om det kan bli noe mer..- men etter sex, så er det bare så utrolig mye vanskligere å ta kontakt, fordi man sitter med oppfatningen at da er det kjørt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #11 Del Skrevet 24. november 2009 Hmm.. Da er jeg muligens litt på overtid, da jeg ikke har tatt kontakt etter helgen. Men, det har jo ikke han heller.. Vi møttes jo på en date for å finne ut om det kan bli noe mer..- men etter sex, så er det bare så utrolig mye vanskligere å ta kontakt, fordi man sitter med oppfatningen at da er det kjørt... Finn på noe annet enn sex og ta kontakt, noe han har lyst til å gjøre som kan fungere som paraktivitet.. Uff, vanskelig nå men badeland eller noe sånt kan vel fungere? Aner i grunn ikke men finn på noe gøy dere kan gjøre sammen så kan det hende du klarer å "snøre ham inn". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enslaved Skrevet 24. november 2009 #12 Del Skrevet 24. november 2009 Finn på noe annet enn sex og ta kontakt, noe han har lyst til å gjøre som kan fungere som paraktivitet.. Uff, vanskelig nå men badeland eller noe sånt kan vel fungere? Aner i grunn ikke men finn på noe gøy dere kan gjøre sammen så kan det hende du klarer å "snøre ham inn". Takk for tipset Kjenner angsten river i frykt for avvisning.. "Har du lyst til å...."? Også ikke noe svar tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #13 Del Skrevet 24. november 2009 Takk for tipset Kjenner angsten river i frykt for avvisning.. "Har du lyst til å...."? Også ikke noe svar tilbake.. Ahh, spørsmålsformulering er alltid dårlig. Du: hei Han: hei Du: Bla bla bla Han: Bla bla bla Du: Jeg skal på _______ bli med. \ Bli med på _______ i morgen da? Sånn får å forklare hvor den logikken kommer i fra. Jeg: Kan jeg få nummeret ditt? Du: Ja\Nei\Falskt nummer Jeg: Få nummeret ditt da, så kan vi finne på noe senere. Du: Gir nummer "Kan jeg", "Vil du", "Har du lyst til å" gjør at du ikke virker som likeverdig med den du spør. Det blir litt sånn, jeg har allerede tapt men prøver allikevel i stedet for, "bli med på noe morro". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #14 Del Skrevet 24. november 2009 Takk for tipset Kjenner angsten river i frykt for avvisning.. "Har du lyst til å...."? Også ikke noe svar tilbake.. Ahh, spørsmålsformulering er alltid dårlig. Du: hei Han: hei Du: Bla bla bla Han: Bla bla bla Du: Jeg skal på _______ bli med. \ Bli med på _______ i morgen da? Sånn får å forklare hvor den logikken kommer i fra. Jeg: Kan jeg få nummeret ditt? Du: Ja\Nei\Falskt nummer Jeg: Få nummeret ditt da, så kan vi finne på noe senere. Du: Gir nummer "Kan jeg", "Vil du", "Har du lyst til å" gjør at du ikke virker som likeverdig med den du spør. Det blir litt sånn, jeg har allerede tapt men prøver allikevel i stedet for, "bli med på noe morro". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 24. november 2009 #15 Del Skrevet 24. november 2009 Hei Jeg vet i utgangspunktet at en one night ikke er den beste måten å gå frem dersom man ønsker å treffe en fyr igjen.. Når det er sagt. Er det alltid tilfellet at gutta ikke lenger er interreserte dersom dette skjer? Jeg var på en date med en fyr jeg ble kjent med over nettet. Var i utgangspunktet en knall bra kveld, og vi endte opp hjemme hos han. Hadde i utgangspunktet bestemt meg for at det IKKE skulle skje, men det gjorde atså det.. Hater tanken på at det skal ha ødelagt alt.. Jeg som bruker å være så nøye på at jeg drar hjem alene.. Noen tilbakemeldinger gutta?? Jeg, for min del, synes ikke noe særlig om one night stands. Kall meg gjerne kjedelig, men jeg føler at man gir veldig mye av seg selv når man ligger med noen, og dette er noe jeg ikke ønsker å gi til noen jeg nettopp har møtt... Folk er forskjellige, såklart. Men ofte er det nok sånn at folk stikker etter en one night stand. Men dersom dere har hatt en del kontakt over nettet tidligere, er det jo en stor mulighet for at dette ikke skjer (Jeg hadde ikke gjort det, men jeg hadde nok ikke gått med på sex med en gang heller, så det er litt vanskelig for meg å bruke meg selv som et eksempel her...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pixiee Skrevet 24. november 2009 #16 Del Skrevet 24. november 2009 Alle de guttene jeg har vært sammen med har jeg hatt sex med første kvelden vi har vært ute, så det er ikke nødvendigvis noe galt, Har vært sammen med 3 og nå er jeg i et forhold som har vart i 4 år. Men som regel har vi jo hatt en del blik kontakt tidligere og vist om hverandre, så spenninga har vært der en stund. Hvis en gutt merker at du er ei kul jente, driter han vel i om dere har hatt sex første kvelden. Jeg synes det er veldig greit å bli ferdig med det, synes det løser opp stemmninga, også slipper man å bli sammen med en fyr som ikke har understellet i orden;p Noen gutter liker ikke at man gjør det første kvelden, fordi de ikke vil ha ei som er lett på tråden, men man trenger ikke være det, kanskje kjemien stemte godt og at det passa bra å å ha seg første kvelden? betyr ikke at man ligger med alle fordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enslaved Skrevet 24. november 2009 #17 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg, for min del, synes ikke noe særlig om one night stands. Kall meg gjerne kjedelig, men jeg føler at man gir veldig mye av seg selv når man ligger med noen, og dette er noe jeg ikke ønsker å gi til noen jeg nettopp har møtt... Folk er forskjellige, såklart. Men ofte er det nok sånn at folk stikker etter en one night stand. Men dersom dere har hatt en del kontakt over nettet tidligere, er det jo en stor mulighet for at dette ikke skjer (Jeg hadde ikke gjort det, men jeg hadde nok ikke gått med på sex med en gang heller, så det er litt vanskelig for meg å bruke meg selv som et eksempel her...) Jeg er ikke noe begeseistret for ONS selv, og det er vel derfor jeg vet så inderlig godt at det kan bety at løpet er kjørt.. Når allikevel det skjedde, og man tenker "faen.., jeg likte den fyren egentlig godt. Hvorfor var jeg så dum.." Så spørmålet er egentlig om det finnes et håp for at det allikevel kan gå bra? Kvier meg for å ta kontakt med tanke på at jeg vet alt for godt at det ofte ikke blir noe mer.. Jeg har fått litt for mange av de fortvilte samtalene fra venninner som har gått på den.. Og nå sitter jeg her selv.. Jiiizus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enslaved Skrevet 24. november 2009 #18 Del Skrevet 24. november 2009 Alle de guttene jeg har vært sammen med har jeg hatt sex med første kvelden vi har vært ute, så det er ikke nødvendigvis noe galt, Har vært sammen med 3 og nå er jeg i et forhold som har vart i 4 år. Men som regel har vi jo hatt en del blik kontakt tidligere og vist om hverandre, så spenninga har vært der en stund. Hvis en gutt merker at du er ei kul jente, driter han vel i om dere har hatt sex første kvelden. Jeg synes det er veldig greit å bli ferdig med det, synes det løser opp stemmninga, også slipper man å bli sammen med en fyr som ikke har understellet i orden;p Noen gutter liker ikke at man gjør det første kvelden, fordi de ikke vil ha ei som er lett på tråden, men man trenger ikke være det, kanskje kjemien stemte godt og at det passa bra å å ha seg første kvelden? betyr ikke at man ligger med alle fordet. Kjente jeg ble litt glad for å lese det du skrev Det betyr jo ikke at det gjelder denne fyren, men.. som sagt; det kan jo skje Jeg skjønner at jeg må bite i det sure eplet, og ta kontakt. Først da jeg få svar, men.. den ligger dypt inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enslaved Skrevet 24. november 2009 #19 Del Skrevet 24. november 2009 Ahh, spørsmålsformulering er alltid dårlig. Du: hei Han: hei Du: Bla bla bla Han: Bla bla bla Du: Jeg skal på _______ bli med. \ Bli med på _______ i morgen da? Sånn får å forklare hvor den logikken kommer i fra. Jeg: Kan jeg få nummeret ditt? Du: Ja\Nei\Falskt nummer Jeg: Få nummeret ditt da, så kan vi finne på noe senere. Du: Gir nummer "Kan jeg", "Vil du", "Har du lyst til å" gjør at du ikke virker som likeverdig med den du spør. Det blir litt sånn, jeg har allerede tapt men prøver allikevel i stedet for, "bli med på noe morro". hehe.. Herlig Jeg har allerede nummer, facebook og msn.. Vi har jo hatt kontakt tidligere over nettet Det er egentlig bare det å være første mann til å ta kontakt som er vanskelig.. Siden han ikke har hørt fra seg, så tenker man automatisk at han ikke er interessert lenger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #20 Del Skrevet 24. november 2009 hehe.. Herlig Jeg har allerede nummer, facebook og msn.. Vi har jo hatt kontakt tidligere over nettet Det er egentlig bare det å være første mann til å ta kontakt som er vanskelig.. Siden han ikke har hørt fra seg, så tenker man automatisk at han ikke er interessert lenger.... Den kan du snu om du fremstiller deg selv som en person som tar initiativ. Så ber du han om å skjerpe seg litt siden du er "jenta" i forholdet og lar han ta over styringen.. "Jeg er jenta her, dårlig at jeg skal være den som må finne på noe. Din tur neste gang!" Vær frekk og frampå Spille for å vinne vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå