Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg kjøpte meg en ny mascara i helgen, fra loreal.

Den var skikkelig dårlig, med mye klumper på kosten, altfor stor kost og IKKE vannfast, som den jo skulle være.

Men er det legitimt i dag å klage på sånne ting i dag?

Økonomien min er ikke den beste om dagen, så et bomkjøp som dette er skikkelig surt.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KLart du skal klage.

Vi er alt for lite flinke til å klage i dette landet. Finner oss i alt.

Dra til butikken å forklar hva som er feil med varen du, så skal du se det ordner seg. :)

Skrevet
Hei :)

Jeg kjøpte meg en ny mascara i helgen, fra loreal.

Den var skikkelig dårlig, med mye klumper på kosten, altfor stor kost og IKKE vannfast, som den jo skulle være.

Men er det legitimt i dag å klage på sånne ting i dag?

Økonomien min er ikke den beste om dagen, så et bomkjøp som dette er skikkelig surt.. :(

Det eneste du faktisk kan klage på, er at den ikke var vannfast, men du må ikke belage deg på at du får en ny på rappen - dette er jo en feil Cubus må få ordnet opp i med L'Oreal.

At den hadde klumper blir vanskelig å bevise, du kan jo ha pumpet den slik, og at kosten var for stor - se det er faktisk ditt ansvar å sjekke ut hva du kjøper før du gjør det - butikker har utstilt mascaraer slik at man skal kunne se hva man kjøper.

Så som sagt; det eneste du faktisk kan klage på, er at den ikke er vannfast, dersom det står det på mascaraen. Sjekk dette nøye før du går - jeg kjøpte vannfast mascara, TRODDE jeg - jeg plukket med meg mascara fra boks det sto vannfast på, men den sto feil - surt, men jeg kunne jo ikke klage - jeg selv som var sløv og ikke sjekket!

Skrevet

Klart du kan klage. :) Og jeg tror maskaraen uansett er klageverdig dårlig dersom den har blitt klumpete av én pumping.

Skrevet

At kosten er stor burde du jo ha sjekket før du kjøpte.

Ny mascara skal ikke være klumpete uansett hvor billig den er.

Står det vannfast, skal det selvsagt være vannfast!

Jeg ville klagd. Men det er mulig at du kun får en ny av den samme, siden det med klumper sikkert var en feil.

Hvilken type kjøpte du? Jeg kjøpte nylig L'oreal Voluminous x4, og kosten er jo så stor (men mindre enn Diorshow), at jeg må ta på mascaraen før øyenskygge pga at jeg har mascara rundt hele øyet etterpå :/

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet (endret)

Hvis det er feil på varen og du har kvittering burde det ikke være noe problem. Men da bør det være noe legitimt galt, og ikke at har gjort en liten bommert selv....

Jeg byttet inn en mascara mot et tilgodekort på cubus'en her, da det var feil på den.

Endret av ~Fantabulous_kitten~

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...