Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI :kjefte:

I mange leseblader står det tips: "Ta solpudder i puppesprekken, for et skikkelig løft! WOW WOW blablabla!" "Du trenger ikke være bruuun!"

MEN det er det dårligste tipset jeg har hørt/sett....

For lenge siden tok jeg solpudder på puppene fordi jeg hadde en egen idé om at det funket, men jeg ble plaget med kviser ->deretter arr.. OG det kommer ALDRIIIIIIIIIIIIIIII til å bli bra igjen... SÅ jeg må gå med t-skjorte restena av mitt liv.

Tenk på det du, før du gjør det. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, da er det en fjortissblotter mindre der ute ;)

Skrevet

BLOTTER???? OG hvem er du? Du er kanskje en sånn konservativ kristen gammel dame som ikke tåler å se hud? Ja, vi bør alle gå rundt i telt og skjule kvinnekroppen, heeeeeeeeeelt enig der ja, mm!

Skrevet

BLOTTER???? OG hvem er du? Du er kanskje en sånn konservativ kristen gammel dame som ikke tåler å se hud? Ja, vi bør alle gå rundt i telt og skjule kvinnekroppen, heeeeeeeeeelt enig der ja, mm!

Skrevet

:ler: :ler: :ler:

Gjest Bianca26
Skrevet

er det ikke noe som kan få de kvisene til å forsvinne? du burde kanskje rådføre deg med noen som jobber et sted der de selger hudpleieprodukter, få time hos hudpleier eller om fastlegen kan henvise deg til hudspesialist? og så kunne d jo ha noe med hvilken type pudder du bruker. jeg bruker mineralpudder og jeg har ikke hatt problemer med det

Gjest Bianca26
Skrevet

og ikke for å strø salt i såret her men når du hadde de kvisene, plukka du på de? for om du plukker på de så blir det gjerne arr...

Gjest Bianca26
Skrevet

og en ting til. er du sikkerpå at arrene vises så godt eller er så ille som du tror?

Skrevet
og ikke for å strø salt i såret her men når du hadde de kvisene, plukka du på de? for om du plukker på de så blir det gjerne arr...

og en ting til. er du sikkerpå at arrene vises så godt eller er så ille som du tror?

Ja OG JAA :(

Skrevet

Altså, jeg plukka fordi det så ut som glasskår/SANDkorn ellernoe hadde satt seg fast (det gjorde fryktelig vondt!) det så ikke ut som kvise!

Skrevet

Uff, da! Tenker det der er noe du ikke gjør igjen med det første... Støtter de andre forslagene om å stikke innom hudspesialist eller hudpleier og rådføre deg.

Gjest me, myself and i
Skrevet
HEI :kjefte:

I mange leseblader står det tips: "Ta solpudder i puppesprekken, for et skikkelig løft! WOW WOW blablabla!" "Du trenger ikke være bruuun!"

MEN det er det dårligste tipset jeg har hørt/sett....

For lenge siden tok jeg solpudder på puppene fordi jeg hadde en egen idé om at det funket, men jeg ble plaget med kviser ->deretter arr.. OG det kommer ALDRIIIIIIIIIIIIIIII til å bli bra igjen... SÅ jeg må gå med t-skjorte restena av mitt liv.

Tenk på det du, før du gjør det. :tristbla:

Hva slags solpudder brukte du??

Skrevet

For det første skjønner jeg godt om du har utslett etc. om du har hatt sminke oppi sprekker i puppene.

For det andre lurer jeg på om ikke huden i ansiktet ditt reagerte på dette pudderet? Og om den gjorde det, burde du selvfølgelig ikke hatt den noen andre stedet på kroppen.

Gjest Forundret mann
Skrevet

Hva er dette? Er det vanlig å bruke noe fargepudder i sprekken, og isåfall hva er poenget?

Skrevet

En mørkere farge i selve sprekken, samt en lysere farge på brystene får de til å se større ut. Gjøres ofte på modeller, det er heofte slik de mannlige modellene får "store" muskler.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...